در گفت وگو با العالم؛

کارشناس نظامی عرب: ارتش اسرائیل یک ارتش قاتل است

پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 15:05

یک کارشناس نظامی و استراتژیک عرب، ارتش اشغالگر اسرائیل را ارتش قاتل و نه جنگجو توصیف کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

سرتیپ "علی ابی رعد"، یک کارشناس نظامی و استراتژیک، در گفت‌وگو با شبکه العالم تصریح کرد: "اسرائیلی‌ها ارتشی با مشخصه های نبرد نیستند، بلکه ارتشی قاتل اند و برای انجام هر عملیاتی ضعیف‌تر از آن هستند که مبارزه کنند، زیرا بزدلی ویژگی آنهاست.

وی تاکید کرد "تجاوزها و حملات هوایی اشغالگران صهیونیست در بقاع، حومه و سایر مناطق لبنان، صرفا برای تخریب و قتل عام در مکان های غیرنظامی است.

ابی رعد افزود: "اشغالگران اسرائیلی چند روز پیش شهر درداغیه را که یک شهر مسیحی است بمباران کردند و آنچه بمباران شد کلیسای این شهر بود، وی این پرسش را مطرح کرد که آیا ممکن است در کلیسا موشک وجود داشته باشد؟!

او توضیح داد" این حملات کورکورانه اسرائیل به تلافی حضور پرقدرت مقاومت در حاشیه ی جنوب لبنان صورت می گیرد و حملات ارتش صهیونیستی تنها به یک عامل تکیه دارد و آنهم توانایی حملات هوایی آن است، در حالیکه در درگیری های میدانی و زمینی همیشه و هر بار متحمل خسارات می شوند".

این کارشناس نظامی با اشاره به اقدام موفق مقاومت در بازسازی توانمندی خود در برابر ارتشی که با قابلیت های فنی و امکانات ویرانگر عظیم مورد حمایت غرب و آمریکا است، تاکید کرد: "در میدان رویارویی زمینی اشغالگران متحمل خسارات شده و در درگیری های هوایی نیز از طریق پهپادهای غیر قابل ردیابی مقاومت مواضع دشمن در شهرک های صهیونیستی بمباران و وحشت در آسمان شهرک ها مستولی می شود به طوری که آژیرهای خطر در 193 مستعمره ی اسرائیلی همواره به صدا در می آیند.

پربیننده ترین خبرها