رهبر انصارالله: جنایات در غزه و لبنان ماهیت یهودی را نشان داد/ امریکا شریک تمام جنایات و تجاوزگری اسراییل است/ این دشمن بود که تعدی به ایران را شروع کرد

رهبر انصارالله: جنایات در غزه و لبنان ماهیت یهودی را نشان داد/ امریکا شریک تمام جنایات و تجاوزگری اسراییل است/ این دشمن بود که تعدی به ایران را شروع کرد
پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 16:51

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد دشمن صهیونیستی در لبنان همان شیوه ای را به کار می برد که در غزه از آن استفاده کرد و تمام مردم را هدف قرار می دهد.

العالم-یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز در سخنانی تصریح کرد: آن چه ما به عنوان امت به ان نیازمندیم افزایش هوشیاری در برابر دشمن برای دفع خطر ان است.

وی با بیان اینکه تجاوز صهیونیستی به غزه برای هیچ طرفی مستثنی قایل نشده است افزود: دشمن صهیونیستی تمام مردم لبنان را هدف قرار داده که جنایت نبطیه گواهی به این مدعاست.

سید الحوثی ادامه داد: اصطلاح غیرنظامی مانع از تعدی دشمن صهیونیستی نمی شود و این دشمن حتی خبرنگاران و پزشکان و معلمان و دانش آموزان و تمام افراد جامعه را هدف قرار داده است.

رهبر انصارالله اضافه کرد: جنایات و ددمنشی صهیونیستی کافی است که انسان با ماهیت تجاوزکارانه یهود اشنا شود.

وی با اعلام اینکه امریکا شریک تمام جنایات و تجاوزگری رژیم صهیونیستی است خاطرنشان کرد: اگر حمایت امریکا نبود دشمن صهیونیستی نمی توانست به جنایاتش ادامه دهد.

سید الحوثی افزود: امریکا و رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف مشترکشان در زمینه نابودسازی اعراب می کوشند.

رهبر انصارالله گفت: امریکا می کوشد زمینه را برای تسلط سیاسی و اقتصادی و همه جانبه دشمن صهیونیستی بر منطقه فراهم کند.

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: امریکا و غرب با سلاح و پول و در سطوح سیاسی به دشمن کمک می کنند و همزمان می کوشند بر جنایات این دشمن سر‍بوش بگذارند.

سید عبدالملک الحوثی اضافه کرد جنایات در غزه و لبنان ماهیت یهودی را نشان داد. یهود از ابتدا وحشی بودند و همزمان از حمایت غرب برای ارتکاب انواع جنایات برخوردارند.

رهبر انصارالله ادامه داد: دشمن صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته جنایات ددمنشانه زیادی مرتکب شده و به همین دلیل از ارزشهای انسانی تهی است.

وی گفت: سازمان ملل متحد و شورای امنیت و دادگاههای بین المللی و قوانین نمی توانند خطر دشمن را دفع کنند مگر ان که امت به پا خیزد.

رهبر انصارالله افزود: دشمن صهیونیستی با استفاده از بمب های اهدایی امریکا به جنایاتش علیه مدارس محل سکونت اوارگان ادامه می دهد.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی اوارگان را در چادرهای برزنتی شان با بمب های مرگبار هدف قرار می دهد و کودکان و زنان و سالمندان را می سوزاند.

سید الحوثی تصریح کرد هدف دشمن صهیونیستی از تجاوز ددمنشانه اش به شمال غزه برای مستاصل کردن مردم فلسطین است.

وی همچنین گفت بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی در شمال غزه توسط دشمن صهیونیستی با بشکه های انفجاری و روبوت های ویرانگر منهدم شده است.

رهبر انصارلله خاطرنشان کرد دشمن صهیونیستی کوشید هیچ اثری از زندگی در شمال غزه باقی نماند. ادامه عملیات رزمندگان مقاومت در غزه به رغم جنایات صهیونیستی و سکوت عربی اسلامی نشانه ان است که برای مقابله با دشمن راهی جز مقاومت وجود ندارد.

سید الحوثی گفت: اعراب امتیازات زیادی دادند و حتی از امریکا به عنوان شریک رژیم صهیونیستی تلاش برای تحقق صلح را خواستار شدند اما راهشان اشتباه و سراب بود. اگر حمایت غربی لازم از مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت فراهم شود اوضاع فرق می کرد.

وی تصریح کرد: هدف دشمن از فشار های اخیر تغییر اوضاع سیاسی لبنان است و دشمن صهیونیستی با همکاری امریکا جنگی روانی را از طریق ایجاد فتنه داخلی برای مختل کردن جبهه لبنان به راه انداخته است .

سید الحوثی خاطرنشان کرد: دشمن تصور می کرد که ترور رهبران حزب الله باعث تضعیف روحیه رزمندگان مقاومت و ترساندن مردم لبنان می شود.

او اضافه کرد: ناامیدی و شکست های مکرر دشمن در لبنان در نبرد های زمینی اش مشخص شده است. رزمندگان حزب الله امروز عزمشان در زمینه مقابله با دشمن صهیونسیتی و عمل به مسوولیت های جهادی مقدسشان جزم تر از گذشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش حملات بی امان جبهه مقاومت عراق اشاره کرد و گف: جبهه مقاومت عراق پس از شروع جنگ لبنان بیش از هر زمان دیگر فعال است. عراق در چارچوب طرح اسراییل بزرگ از نیل تا فرات در معرض هدف قرار دارد.

رهبر انصارالله همچنین به تهدیدات و حملات دشمن صهیونیست علیه ایران اشاره کرد و گفت این دشمن صهیونیستی بود که تعدی به جمهوری اسلامی ایران را شروع کرد.

سید الحوثی افزود: پاسخ ایران به تجاوزات دشمن صهیونیستی در چارچوب حق تهران در زمینه پاسخگویی قرار دارد اما دشمن صهیونیستی و امریکا و کشورهای غربی این پاسخ را نوعی مشکل افرینی می دانند.

وی ادامه داد: آمریکا و کشورهای اروپایی دست دشمن صهیونیستی را برای هر جنایتی باز گذاشته و از ان حمایت می کنند تا هر کاری می خواهد انجام دهد ان وقت نام آن را دفاع از خود گذاشته اند.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: رزیم های عربی بر اساس خواست امریکا مبارزات حماس و جهاد اسلامی را تروریسم می نامند.

سید الحوثی ادامه داد فقط با جهاد می توان توطه های صهیونیستی را متوقف کرد و تنها طرفی که تا الان در فلسطین و لبنان مانع تحقق این توطه ها شده رزمندگان مقاومت هستند و آن چه مانع تحقق اهداف توسعه طلبانه دشمن می شود پایداری رزمندگان مقاومت در غزه و فلسطین و حزب الله لبنان در دهه های گذشته است.


پربیننده ترین خبرها