سلسله حملات امروز مقاومت لبنان..

حزب الله: پایگاه های دشمن در تیررس موشک‌های ماست

حزب الله: پایگاه های دشمن در تیررس موشک‌های ماست
پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 18:16

مقاومت اسلامی صبح امروز پنجشنبه با انجام سلسله عملیات موشکی خود بسیاری از محل تجمعات دشمن صهیونیستی را منهدم کرده و تعدادی از آنان را به هلاک رسانیده و یا زخمی کرد.

العالم - لبنان

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه های جداگانه تعداد حملات صبح امروز خود را منتشر و بشرح زیر اعلام کرده است:

- در ساعت 02:00 سحرگاه امروز پنجشنبه ، تانک "مركافا" در بلندی های "اللبونة" با موشک حزب الله منهدم گردید و سرنشینان آنرا هلاک وزخمی کرد.

- در ساعت 08:30 صبح نیز محل تجمع سربازان اسرائیلی را در کشتزار "برختا" بخشی از "مزارع شبعا" در لبنان اشغالی را هدف موشک های خود قرار دادند.

- در همین ساعت از صبح امروز شهرک "كفر فراديم" مورد اصابت موشکی حزب الله قرار گرفت.‏

- همچنین ساعت 08:30 بامداد امروز تجمع سربازان دشمن صهیونیستی، در منطقه "السدانه" در مزارع اشغالی شبعا لبنان با موشک هدف گرفته و منهدم شد.

- در ساعت 09:00 صبح، دو تانک ‏ميركاوا دشمن در ارتفاعات "اللبونة" با موشک های هدایت شونده مورد هدف قرار گرفت که منجر به آتش سوزی و هلاکت و زخمی شدن خدمه آن گردید.‏

- در ساعت 09:00 صبح، محل تجمع سربازان اسرائیلی در دروازه ی شهرک نشین "مسكاف عام" با موشک مقاومت حزب الله هدق قرار گرفته شد.

- در ساعت 12:00 ظهر امروز محل تجمع دشمن بين منطقه ی "كفر كلا" و "العديسة" نیز هدف مستقیم گلوله های توپخانه ای حزب الله قرار گرفت و باعث زخمی شدن تعدادی از صهیونیستهای مستقر در آنجا شد.

پربیننده ترین خبرها