378 مین روز از  نسل کشی در  باریکه  غزه 

378 مین روز از  نسل کشی در  باریکه  غزه 
جمعه 27 مهر 1403 - 11:45

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ۳۷۸ مین  روز متوالی با انجام ده‌ها حمله هوایی و توپخانه ای و کشتار غیرنظامیان در اوج وضعیت فاجعه‌بار انسانی ناشی از محاصره غزه، به جنایت نسل‌کشی در نوار غزه، ادامه می‌دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

گفتنی است هواپیماهای رژیم اشغالگر و حملات توپخانه ای رژیم اشغالگر امروز جمعه به در مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد و با هدف قرار دادن منازل، محل اسکان و خیابان‌ها ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشتند.

نیروهای رژیم اشغالگر در بحبوحه بمباران های هوایی و توپخانه ای و ارتکاب قتل عام های هولناک از 7 مه به تهاجم زمینی خود به بخش های بزرگ رفح و چندین منطقه غزه ادامه داده اند.

حملات نیروهای رژیم اشغالگر به شمال غزه برای چهاردهمین روز متوالی در اوج بمباران شدید هوایی و توپخانه ای، محاصره و گرسنه نگاه داشتن مردم به ویژه اردوگاه جبالیا و جداسازی کامل این استان از غزه ادامه دارد.

در حملات نیروهای اشغالگر در نزدیکی مسجد استجابه در محله الصبره در جنوب شهر غزه یک جوان به نام محمود البقعاوی به شهادت رسید.

نیروهای اشغالگر خانه ی را در منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند که 30 نفر در آن سکونت داشتند و از چند روز پیش در محاصره بودند.

تیم های پزشکی دو شهید را از جبالیا البلد در شمال نوار غزه پیدا کردند.

مناطق شمال غربی شهر رفح نیز در معرض بمباران توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت و خودروهای رژیم اشغالگر شمال اردوگاه آوارگان البریج در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

بر اثر بمباران یک خانه در نزدیکی الکرفور در محله تل الهوا در جنوب غربی شهر غزه توسط هواپیماهای اشغالگر، برخی شهروندان زخمی شدند.

بر اثر بمباران یک خانه در اردوگاه آوارگان الشاطی، در غرب شهر غزه، دو نفر شهید و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

گزارش لحظه به لحظه از 378مین روز جنایات ارتش اشغالگر در غزه و کرانه باختری:

در تونل‌ها به دنبال تو می‌گشتند و تو روی زمین با آن‌ها می‌جنگیدی

سنوار۲

یحیی سنوار: ما مجبوریم با هرچه در اختیار داریم از ملت خود دفاع کنیم و این چیزی است که در اختیار داریم

سنوار

چکار کنیم، آیا تسلیم شویم؟ خیر ما هرگز تسلیم نخواهیم شد...

محل عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی بحرالمیت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که چند فرد مسلح که از اردن وارد شده بودند به طرف نظامیان ارتش رژیم اسرائیل در نزدیکی بحر‌المیت آتش گشودند و در این عملیات 2 نظامی رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

گزارش‎های اولیه از عملیاتی در نزدیکی مرز اردن

در این عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی بحرالمیت حداقل یک نظامی ارتش صهیونیستی زخمی شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها