در سخنرانی به مناسبت شهادت سنوار

الحوثی: هرگز از یاری مردم فلسطین دست بر نمی داریم

الحوثی: هرگز از یاری مردم فلسطین دست بر نمی داریم
جمعه 27 مهر 1403 - 21:09

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تسلیت به این مناسبت تاکید کرد که هرگز از یاری ملت فلسطین دست برنمی داریم.

العالم - یمن

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن امشب در سخنرانی خود به مناسبت شهادت یحیی سنوار گفت: با نهایت حزن و اندوه خبر شهادت یحیی سنوار رپیس دفتر سیاسی حماس را شنیدیم او که در راه خدا و در میدان نبرد و قهرمانی و شرافت به شهادت رسید.

وی افزود : صمیمانه به خانواده محترم ایشان و برادران رزمنده مان در حماس و گردانهای قسام و تمام رزمندگان فلسطینی و مردم فلسطین و امت اسلامی تسلیت عرض می کنیم.

الحوثی ادامه داد : ادامه فداکاری های ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان عزیز آن هرگز هدر نمی رود و خداوند یاور بندگان مظلوم و مستضعفش است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که هرگز از یاری مردم فلسطین دست بر نمی داریم و به برادرانمان در فلسطین میگوییم که شما تنها نیستید و ما تا پیروزی با شما هستیم لذا اگر دشمن صهیونیستی فکر کرده که شهادت سنوار باعث فروپاشی جبهه بزرگ جهاد در غزه و در هم شکسته شدن روحیه رزمندگان می شود دچار توهم شده است.

الحوثی اشاره کرد که حماس منسجم است و از روز اول رهبرانش به شهادت رسیده اند اما هرگز این شهادت ها تاثیری بر آن نگذاشته و پرچم جهاد را پایین نیاورد و میدان را ترک نکرد و سر تسلیم فرود نیاورد.

وی در پایان تاکید کرد : ما در جبهه یاری غزه در یمن به عملیات نظامی جهادی مان ادامه خواهیم داد.

پربیننده ترین خبرها