گزارش العالم: فلسطینی‌های لبنان درباره سنوار چه می گویند؟

شنبه 28 مهر 1403 - 13:52

شهید مجاهد یحیی سنوار وظیفه خود را در جهاد، مقاومت و مبارزه رو در رو انجام داد و الگوی همه فلسطینی‌های لبنان و سراسر جهان در مبارزه تا رسیدن به پیروزی و آزادی فلسطین شد.

العالم - فلسطین اشغالی
به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان،‌ فلسطینی‌های مقیم لبنان در باره فرمانده مجاهد شهید یحیی سوار رییس دفتر سیاسی حماس و جانشین شهید اسماعیل هنیه خاطرنشان کردند که او با تمام قوا در برابر اشغالگران ایستاد؛ بر خلاف تمام حرف‌و‌حدیث‌ها و ادعا‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، هیچ‌گاه در هیچ تونلی مخفی نبود. او با عملیات طوفان الاقصی، خواب راحت را بر دشمن حرام کرد.
یحیی سنوار، رهبری که با سلاح در دست به شهادت رسید و در‌حالی‌که در برابر دشمن مقاومت می‌کرد؛ دشمنی که برای ترور غافل‌گیرانه اش نقشه کشیده بود. اما خیلی تصادفی به شهادت رسید و فرصت افتخار به یک پیروزی را از دشمن گرفت و اجازه نداد دشمن از این فرصت برای خود یک پیروزی تاریخی جاسوسی بسازد.
فلسطینی‌های ساکن لبنان هر یک در باره سنوار به خبرنگار العالم چیزی گفتند؛ یکی گفت: "امروز ما یکی از قهرمانان فلسطین را از دست دادیم. یک فرمانده وطن‌پرست، که خواب راحت را از چشم دشمن گرفت و ارکان ارتش رژیم اشغالگر را به لرزه درآورد. هیچ‌چیزی نمی‌تواند در عزم ما فلسطینی‌ها خلل ایجاد کند. ما از زمان بیانیه بالفور در رنج و عذابیم".
دیگری گفت: "یحیی سنوار با افتخار در میدان نبرد به شهادت رسید و نگذاشت رویای نتانیاهو محقق شود".
شهروند دیگر فلسطینی نیز خاطرنشان کرد: "سنوار فرمانده ما به شهادت رسید اما در دل ما جاودانه است، همه ما یحیی سنواریم".

پربیننده ترین خبرها