غافلگیری صهیونیست‌ها از رسیدن پهپاد به خانه نتانیاهو

شنبه 28 مهر 1403 - 16:56

خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که رسیدن پهپاد حزب‌الله لبنان به خانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جنجال گسترده‌ای را در این رژیم  به راه انداخته و معادله رویارویی با مقاومت لبنان را تغییر داده است.

العالم- فلسطین اشغالی

این گزارش حاکی‌ست که این عملیات باعث شده این پرسش مطرح شود که آیا مقاومت واقعاً مرحله جدیدی از نبرد را شروع کرده که معاون دبیرکل حزب الله درباره آن صحبت کرد و تاکید نمود که دردناک تر از مراحل قبلی است.

وی توضیح داد: ارتش صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف خانه "بنیامین نتانیاهو" اتخاذ کرده و تحقیقات برای کشف چگونگی عبور پهپاد از پدافند هوایی صهیونیستی بدون به صدا درآمدن آژیر خطر ادامه دارد و ارتش صهیونیستی سرگرم بررسی این مساله است.

خبرنگار شبکه العالم گفت که اخبار این حادثه توسط دشمن صهیونیستی به شدت سانسور شده و دشمن سعی در پنهان کردن جزییات نفوذ پهپاد به حریم هوایی رژیم صهیونیستی و رسیدن آن به این منطقه حساس دارد.

وی ادامه داد: به گزارش رسانه‌های عبری، این پهپاد مسافتی ده‌ها کیلومتری را از لبنان طی کرد و توانست به قیساریه که یکی از حیاتی‌ترین و امن‌ترین مناطق رژیم محسوب می‌شود، برسد که خانه‌های تاجران و صاحبان شرکت‌های بزرگ و فرماندهان ارشد نظامی در آن قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها