در جمع خبرنگاران؛

عراقچی:‌ حماس قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد

عراقچی:‌ حماس قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد
شنبه 28 مهر 1403 - 20:12

وزیر امور خارجه گفت: حماس بیش از همیشه زنده است و ملاقات‌های دوستان با کشورهای منطقه ‌و مشورت‌های سیاسی تداوم دارد و حماس قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

العالم - ایران

سید عباس عراقچی که در صدر هیأتی دیپلماتیک و به منظور حضور در نشست وزرای خارجه سازوکار همکاری‌های منطقه‌ای قفقاز و دیدار رایزنی با مقامات ترکیه در استانبول حضور دارد، عصر شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ در حاشیه دیدار با برخی مقامات ارشد حماس در جمع خبرنگاران افزود: امروز گفت‌ وگوهای مفصلی را با دوستان شورای سیاسی حماس داشتیم اوضاع نبرد در غزه، بحث مذاکرات برای آتش بس و مباحث دیگری مطرح شد که با دوستان مشورت و رایزنی کردیم.

وی گفت: یک نکته‌ای که مهم است همه بدانند این است که پس از شهادت شهید سنوار و پس از شهادت‌های بسیار در غزه، حماس همچنان زنده و پابرجا است و یک واقعیت در فلسطین است که کسی نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و از بین ببرد.

وزیر امور خارجه افزود: رژیم صهیونیستی یک سال است که همه تلاش خود را انجام داده، بیش از ۵۰ هزار نفر را کشته و خانه‌های بسیاری را تخریب کرده و جنایات بسیاری که همه مطلع هستند را مرتکب شده، اما به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و نخواهد رسید.

عراقچی خاطرنشان کرد: حماس بیش از همیشه زنده است و ملاقات‌های دوستان با کشورهای منطقه ادامه دارد دیروز با وزیر امور خارجه ترکیه دیدار داشتند و امروز هم با بنده، مشورت‌های سیاسی ادامه دارد و حماس قوی‌تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها