جنگنده‌های ارتش صهیونیستی حومه جنوبی بیروت را هدف قرار داد + فیلم

يکشنبه 29 مهر 1403 - 13:36

بامداد امروز یکشنبه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در چهار حمله هوایی مناطقی در حومه جنوبی بیروت را هدف بمباران خود قرار دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در گزارش خود افزود "از این سه مورد یکی منطقه "الحدث سنترز" بوده که بیشترین منطقه ی در معرض حملات رژیم اشغالگر اسرائیل از زمان آغاز تجاوز به لبنان به شمار می‌رود و دیگری منطقه "حاره حریک" در نزدیکی مسجد "حسنین" و بیمارستان "بهمن" انجام شده که منجر به تخریب گسترده در ساختمان های مسکونی اطراف شده است".

وی تصریح کرد "این حملات به عنوان بخشی از مجموعه حملاتی است که از دیروز شنبه آغاز شده، یعنی زمانی که هواپیماهای اشغالگر اسرائیل 12 حمله را با هدف قرار دادن مناطق "برج البراجنه"، "حاره حریک" و "الحدث" و همچنین منطقه "شویفات" واقع در شرق حومه ی جنوبی بیروت بمباران کرده اند".

بنا بر گزارش خبرنگار ما، این اولین باری است که منطقه "شویفات" مورد حملات اسرائیل قرار می گیرد و باعث بروز وحشت در دل ساکنان این منطقه که قبلا خانه های خود را تخلیه نکرده اند، گردید.

او در پایان این گزارش همچنین،به منطقه ی "جونیه" در استان جبل لبنان اشاره کرده و گفت " منطقه ی جونیه، در روز روشن، شاهد اقدام تروریستی صهیونیستها و اقدام به ترور در بزرگراه بوده که در پی آن دو نفر به شهادت رسیدند و از انجا که این دو شهید هنگام پیاده شدن از اتوموبیل خود مورد هدف موشک رژیم صهیونیستی قرار گرفتند، اشغالگران گمان بردند که در این ترور مذبوحانه، یکی از رهبران یگان اطلاعات نظامی حزب الله و همسرش را هدف قرار داده و بشهادت رسانیده اند.

پربیننده ترین خبرها