گزارش خبرنگار العالم؛

حمله گسترده اشغالگران به یک موسسه خیریه در لبنان؛ هدف آنها چیست؟! + فیلم

سه شنبه 1 آبان 1403 - 14:12

خبرنگار العالم ویرانی عظیم ناشی از تجاوزات رژیم صهیونیستی به اقتصاد لبنان را که با هدف قرار دادن ساختمان های بنیاد "القرض الحسن" در این کشور انجام داده را در قالب یک گزارش تصویری به نمایش درآورده است.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه العالم در شهر "صور"،در گزارشی، ویرانی ساختمان موسسه ی مالی "القرض الحسن" در صور را ، پس از بمباران آن توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی، به تصویر کشیده و گفت رژیم صهیونیستی که جنگ جدیدی را علیه لبنان آغاز کرده تا به زعم خود پایه های مقاومت را در این کشور فلج کند.

وی افزود "رژیم اشغالگر اسرائیل، پیشتر در شامگاه یکشنبه، در پی ارتکاب تجاوزی دیگر، بیش از 20 شعبه موسسه "القرض الحسن" در لبنان را مورد هدف بمباران شدید خود قرار داد.

خبرنگار العالم توضیح داد "این موسسه یک بنیاد یا نهاد حقوقی ویا حقیقی لبنانی است که دارای مجوز بوده و مطابق با قوانین لبنان عمل می کرده است و جزئیات بودجه ها و نحوه ی مدیریت آن را به مقامات مربوطه ارائه می داده است .. نهاد اجتماعی خیریه و غیرانتفاعی بدون رباست که به دنبال احیای سنت قرض الحسنه در جامعه ی لبنان بوده و منابع مالی آن به متکی بر حساب های کمک خیرین یا بر اساس کمک ها و سپرده های مالی است.

در ادامه ی این گزارش العالم آمده است "کار این نهاد اساسا ماهیت خیریه و اجتماعی دارد و به همه لبنانی ها و ساکنان قلمرو این کشور، بدون هیچگونه تبعیض مذهبی، فرقه ای یا وابستگی سیاسی تسهیلات مالی می داده است.

پربیننده ترین خبرها