پهپادهای حزب الله از ناکارآمدی نیروی هوایی «اسرائیل» پرده برداشت!

پهپادهای حزب الله از ناکارآمدی نیروی هوایی «اسرائیل» پرده برداشت!
چهارشنبه 2 آبان 1403 - 21:21

پهپادی که حزب الله - دیروز - به منطقه «المرکز» در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد، موجب ترس و نگرانی شهرک نشینان و مسئولان سیاسی و امنیتی این رژیم از توانایی پهپادهای حزب الله و ناتوانی سامانه گنبد آهنین در مقابله با این پهپادها شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم به نقل از فلسطین الیوم ، مهارت رزمندگان حزب الله در زمینه راه اندازی این پهپادها و توانایی در قرار نگرفتن در مسیر رادارهای اسرائيلی و نیز هدف قرار نگرفتن توسط گنبد آهنین، کارآمدی و توانایی حزب الله را در رویارویی مستقیم با اشغالگران ثابت کرد.

مجله آمریکایی نشنال اینترست نیز دراین باره نوشت: علی‌رغم فشار فزاینده اسرائیل بر حزب الله، پهپادها همچنان در حملات خود موثر و تهدید پهپادها پابرجاست.

در پی این رویداد، رسانه‌های عبری از انفجار یک پهپاد در داخل یک پایگاه نظامی اسرائیل در شمال شرق خضیره خبر دادند و احتمال دادند که پهپاد دیگری در منطقه تل‌آویو منفجر شده است.

به گفته بسیاری از رسانه‌های عبری، «نیروی هوایی ارتش اسرائیل» برای جنگ آماده نیست، اما حزب‌ الله خود را برای این نوع جنگ آماده کرده و رژیم صهیونیستی بهای حماقت‌ها و جنایات خود علیه لبنان و مقاومت را خواهد پرداخت.

در همین راستا، کانال 13 عبری اعلام کرد: تعداد جنگنده‌هایی که نیروی هوایی اسرائیل برای جستجوی یک پهپاد گسیل داشت، بی‌سابقه است و عدم آمادگی نیروی هوایی برای مقابله با تهدید پهپادها را نشان می‌دهد.

سایر رسانه‌های عبری از جمله «ماكور ريشون» و «واللا» نیز این مطلب را تایید کردند.

پربیننده ترین خبرها