آخرین تحولات لبنان/ کشته شدن ٣ نظامی صهیونیست و اعلام شهادت «سید هاشم صفی‌الدین»

آخرین تحولات لبنان/ کشته شدن ٣ نظامی صهیونیست و اعلام شهادت «سید هاشم صفی‌الدین»
پنج‌شنبه 3 آبان 1403 - 08:30

به دنبال اعتراف رسانه های صهیونیسی به کشته شدن 3 نظامی این رژیم در جنوب لبنان، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمن صهیونیستی نتوانسته هیچ روستایی را در این منطقه به طور کامل اشغال کند.

العالم - لبنان

حملات همه جانبه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان در حالی امروز (پنجشنبه) وارد 32مین روز خود شده است که رسانه‌های عبری زبان از کشته شدن ٣ نظامی ارتش این رژیم و زخمی شدن ٣ نفر دیگر در درگیری‌های دیروز (چهارشنبه) در جنوب لبنان خبر دادند.

در همین راستا نیز؛ اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمن صهیونیستی نتوانسته هیچ روستایی را در جنوب لبنان به طور کامل اشغال کند؛ مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد که تاکنون ۲۸ تانک مرکاوا، ۴ بولدوزر نظامی، یک خودروی زرهی و یک نفربر ارتش صهیونیستی را منهدم کرده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که تاکنون بیش از ۷۰ نظامی اشغالگر اسرائیلی کشته شده و بیش از ۶۰۰ نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

اعلام رسمی شهادت «سید هاشم صفی‌الدین»

حزب الله لبنان روز گذشته (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای از شهادت سید هاشم صفی‌الدین خبر داد و اعلام کرد: ما در سوگ رئیس شورای اجرایی حزب الله، رهبر بزرگ و شهید بزرگ راه بیت‌المقدس نشسته‌ایم.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: شهید هاشم صفی‌الدین با بهترین برادران مجاهد خود در یک حمله تجاوزکارانه جنایتکار صهیونیست‌ها به‌سوی پروردگارش سفر کرد.

افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۵۷۴ نفر

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به آن کشور در هشتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۲۵۷۴ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین بر اساس بیانیه وزارت بهداشت لبنان این حملات در مجموع به زخمی‌شدن ۱۲ هزار و یک نفر نیز انجامیده است.


** آخرین و جدیدترین خبرها از لبنان:

08:55 | خـبـر فـوری | خبرگزاری لبنان: جنگنده‌های رژیم اسرائیل مقر تیم درمان و بهداشت در شهرک البازوریه در جنوب کشور را بمباران کردند که بر اثر آن شماری مجروح شدند.

08:07 | شهید سید هاشم صفی الدین که بود؟

شهید سید هاشم صفی‌الدین (متولد ۱۹۶۴م ) رئيس اجرایی حزب‌الله لبنان که پس از سید حسن نصرالله، از او به عنوان نفر دوم حزب‌الله و جانشین سید حسن نصر‌الله یاد می شد. (جزییات بیشتر)

07:51 | شهادت 3 نیروی ارتش لبنان در حملات رژیم صهیونیستی

ارتش لبنان: بر اثر حمله دشمن اسرائیلی به نیروهای ما در بنت جبیل در جنوب لبنان، 3 نیروی ارتش از جمله یک افسر به شهادت رسیدند.

در جریان عملیات انتقال مجروحان در بنت جبیل، نیروهای ما هدف حمله رژیم اسرائیل قرار گرفتند که بر اثر آن 3 نفر از جمله یک افسر شهید شدند. (جزییات بیشتر)

در حال تکمیل..

پربیننده ترین خبرها