یک کارمند آژانس سازمان ملل در حمله رژیم صهیونیستی در غزه کشته شد

یک کارمند آژانس سازمان ملل در حمله رژیم صهیونیستی در غزه کشته شد
پنج‌شنبه 3 آبان 1403 - 08:44

سازمان ملل متحد اعلام کرد که یک کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در پی اصابت موشک اسرائیلی به کامیون این آژانس جان خود را از دست داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش "تاس"، سازمان ملل به نقل از سخنگوی آنروا اعلام کرد: می‌توانیم تأیید کنیم که یک خودروی آنروا در دیرالبلاح مورد اصابت موشک قرار گرفته است. گزارش های ما درحال حاضر حاکی از کشته شدن یکی از کارمندان آنروا است.

آنروا در ۱۱ سپتامبر گزارش داد که شش تن از کارمندان آن در دو حمله هوایی اسرائیل به مدرسه ای در اردوگاه پناهندگان نصیرات در مرکز نوار غزه کشته شدند.

رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) روز دوشنبه (23 مهر ماه) نیز اعلام کرد که مدرسه ای که بامداد دوشنبه هدف بمباران ارتش اسرائیل قرار گرفت قرار بود به عنوان محل واکسیناسیون فلج اطفال مورد استفاده قرار گیرد.

«فیلیپ لازارینی» رئیس «آنروا» اظهار داشت: ارتش اسرائیل بار دیگر یکی از مدارس وابسته به آژانس آنروا که خانواده های آوارگان در «النصیرات» در مرکز نوار غزه را در خود جای داده بود، بمباران کرد.

آژانس آنروا بامداد سه‌شنبه (20 شهریور ماه) نیز از بازداشت کاروان سازمان ملل که بیش از ۸ ساعت در مسیر شمال نوار غزه بودند، توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

رژیم صهیونیستی با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل‌کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه، همچنان به جنایات نسل‌کشی علیه ساکنان این منطقه ادامه می‌دهد.

پربیننده ترین خبرها