راهپیمایی‌ «وفاداری به مردم فلسطین و لبنان» در صعده و صنعا

راهپیمایی‌ «وفاداری به مردم فلسطین و لبنان» در صعده و صنعا
جمعه 4 آبان 1403 - 16:09

مرکز و شهرستان‌های استان صعده و صنعا امروز -جمعه- شاهد ده‌ها راهپیمایی در حمایت و وفاداری به ملت فلسطین و لبنان و در تایید ثبات جایگاه و تداوم حمل پرچم جهاد بود.

العالم - یمن

راهپیمایی مرکزی با شعار «وفاداری به رهبران شهید... با غزه و لبنان تا پیروزی» در میدان مولد النبی در غرب شهر صعده برگزار شد. در حالیکه ۲۵ راهپیمایی دیگر در میدان‌های فرمانده شهید، شعاره، بنی صیاح، الحجله، برازح، آل سالم، عرو و جمعه بنی بحر، العین، القهره و والبه در الظاهر و مناطق مرزی شهر جاوی، میدان اول عمرو بنی عباد در مجز، الجرشه و بقامه در غمر، قطابر، یسنم در باقم، کتاف، املح، ذویب آل مقنع، الخمیس در منبه، شدا، عضله در الحشوه، آل ثابت در قطابر برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی پرچم‌های یمن و فلسطین، پرچم‌های آزادی، پرچم‌های مقاومت، تصاویر رهبران شهید و بنرهایی در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت‌های فلسطین و لبنان را حمل می‌کردند. آنها شعارهایی از جمله: «فدای رهبران شهید... افزایش اراده حزب‌الله»، «پیروزی نصرالله... دشمنان خدا را به لرزه در خواهد آورد» و «با سنوار و صفی الدین... همه فلسطین را آزاد خواهیم کرد»، سردادند.

جمعیت حاضر در سوگ شهادت رهبر شهید و رئیس شورای اجرایی حزب‌الله هاشم صفی الدین که در راه بیت المقدس شهید شد، جنایت ترور صهیونیست‌ها را محکوم و تاکید کردند که این جنایت باعث تضعیف مقاومت نمی‌شود.

آنها تاکید کردند که در رکاب رهبران شهید تا پیروزی و آزادسازی کل فلسطین اشغالی ادامه خواهند داد. آنها از تشدید عملیات مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله، که فراتر از شمال فلسطین اشغالی بوده و حملات آن به طور روزافزون به قلب این رژیم رسیده است، ستایش کردند.

آنان با درود بر پایداری ملت فلسطین و ایستادگی مقاومت آنان در غزه و سراسر فلسطین اشغالی، عملیات مقاومت لبنان و عراق و همچنین عملیات نیروهای مسلح یمن به دشمن صهیونیستی را تبریک گفتند و خواستار ادامه تشدید تنش تا زمانی شدند که دشمن صهیونیستی و متحدان آمریکایی آن در غرب و منطقه از تجاوزات و جنایات خود علیه برادران در غزه و لبنان دست بردارند.

آنها جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها و جنگ نسل کشی را که برای پنجاه و پنجمین هفته علیه برادران فلسطینی در نوار غزه با حمایت و مشارکت کامل آمریکا و حمایت و کمک رژیم‌های غربی انجام می‌شود محکوم کردند؛ جنایاتی که از غزه فراتر رفت تا به لبنان و کرانه باختری نیز کشیده شد.

معترضان بر ادامه راهپیمایی‌های هفتگی خود در حمایت از مردم فلسطین و لبنان با راهپیمایی‌ها، برگزاری مراسم و اعتراض عمومی در عرصه‌های مختلف در حمایت از ملت فلسطین و لبنان تا پیروزی تاکید کردند.

امروز جمعه مانند هر هفته از آغاز نبرد طوفان الاقصی، صدها راهپیمایی در صنعا، پایتخت و استان‌ها، شهرها و مناطق آزاد مختلف در حمایت از مردم فلسطین و لبنان برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها