حملات موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیستی در حیفا و مرزهای جنوبی لبنان

حملات موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیستی در حیفا و مرزهای جنوبی لبنان
جمعه 4 آبان 1403 - 18:10

مقاومت اسلامی لبنان از حمله موشکی به پایگاه "الکرمل" در جنوب حیفا در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان عادی خبر داد.

العالم - لبنان

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای امروز جمعه اعلام کرد که این عملیات در چارچوب سلسله عملیات های خیبر با رمز "لبیک یا نصر الله" انجام شده است.

در این بیانیه بار دیگر تأکید شده است که حزب الله همواره برای دفاع از کشور وملت لبنان آماده جانفشانی است و هرگز در مسیر ادای تکلیف برای مبارزه با رژیم صهیونیستی کوتاهی نخواهد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان در عملیات دیگری مواضع نظامیان صهیونیستی در مرزهای جنوبی هدف قرار داد؛ مقاومت اسلامی ابتدا شهرک المناره را در ساعت یک صبح و سپس شهرک المالکیه را در ساعت 1 ونیم صبح وبعد از پایگاه حبوشیت را در ساعت 11 صبح امروز آماج حملات موشکی کردند.

ظهر امروز نیز مواضع نظامیان رژیم اشغالگر را در اطراف شهرک مروحین با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و خسارات و تلفاتی را به آنها وارد کرد. سپس یک دستگاه تانک را مرکاوا را در همین منطقه هدف قرار داد. در این حمله خسارات قابل توجهی به این تانک وارد آمده و سرنشینان آن کشته یا مجروح شدند.

در ساعت 1:20 بعد از ظهر امروز مواضع رژیم اشغالگر در پادگان "شومیرا" موشک باران شد.

در داخل فلسطین اشغالی هم رسانه های این رژیم شلیک 5 موشک را از لبنان به سما شهر حیفا و فرود آمدن یک موشک در کریات یام واقع در شمال شهر حیفا را رصد کردند.

رسانه های رژیم صهیونیستی هم اذعان کردند که از بیم حملات پهپادی آژیر خطر در شمال دریاچه طبریا به صدا درآمد.

در جنوب جولان ودر مناطق "قیساریه"، "بنیامینا" و مناطق جنوبی حیفا و منطقه صنعتی بین عکا و الکریوت به صدا درآمد.

در الجلیل غربی نیز به گفته رسانه های رژیم اشغالگر آژیر خطر در مناطق"دیشون"، المالکیه، علما، زرعیت، شومیرا، افن مناحم و شهرک های کفر نحوم، حوف امنون و طبحه در الجلیل اعلی به صدا درآمد.

رسانه های رژیم اشغالگر اذعان کردند که از صبح امروز حملات موشکی حزب الله بیوقفه ادامه دارد و شمار زیادی از صهیونیست ها مجروح شدند.

رسانه های این رژیم اذعان کردند که حزب الله مسکاف عام را – که محل استقرار نظامیان این رژیم بود - موشک باران کرده است.

کما اینکه این رژیم در بیمارستان نهاریا به دلیل وقوع حوادث امنیتی در شومیرا، حالت فوق العاده اعلام کردند.

در همین راستا رسانه های رژیم اشغالگر اعلام کردند که د رحملات موشکی حزب الله به شومیرا در الجلیل غربی، شماری از نظامیان این رژیم مجروح شدند. این موشک ها به نقطه ای از محل استقرار نظامیان صهیونیست اصابت کردند که نقطه امن تلقی می شد.

در این بین بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی شماری از مجروحان را منتقل کردند. حال 4 نفر از آنها را وخیم اعلام کردند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 5 نظامی دیگر در درگیری های زمینی مرزهای جنوبی لبنان به هلاکت رسیده شماری دیگر مجروح شدند. رسانه های رژیم اشغالگر اذعان کردند که حزب الله در حمله به مواضع نظامیان این رژیم در جنوب لبنان از موشک های نقطه زن استفاده کرده است.

پربیننده ترین خبرها