لحظه به لحظه با جنگ غزه در 386مین روز | گلوله‌باران رفح و مناطق شمال باریکه غزه

لحظه به لحظه با جنگ غزه در 386مین روز | گلوله‌باران رفح و مناطق شمال باریکه غزه
شنبه 5 آبان 1403 - 09:18

سیصد و هشتاد و ششمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری درحالی امروز (شنبه ) آغاز شده است که وزارت بهداشت غزه اعلام کرده ارتش اشغالگر اسرائیل همچنان درحال حملات تجاوزکارانه، نسل کشی و آواره‌کردن اجباری فلسطینیان در شمال باریکه غزه است.

العالم - فلسطین اشغالی

بنا به گفته وزارت بهداشت غزه، نظامیان اشغالگر اسرائیلی روز جمعه (دیروز) مردان فلسطینی آواره را برهنه و مجبور به ورود به حیاط بیمارستان «کمال عدوان» واقع در شمال باریکه غزه کردند. اشغالگران همچنین کادر پزشکی بیمارستان و در رأس آنها دکتر حسام ابو صفیه رئیس بیمارستان را به محوطه بیمارستان و محل استقرار نیروهای اشغالگر منتقل کردند.

وزارت بهداشت غزه همچنین در بیانیه خود اعلام کرد: وضعیت داخل بیمارستان کمال عدوان به طرز نگران‌کننده‌ای رو به بدتر شدن است. پس از توقف فعالیت ژنراتورهای بیمارستان و تخریب دستگاه اکسیژن، دو نوزاد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه به شهادت رسید.

ارتش اشغالگر اسرائیل همچنین 3 آمبولانس، یک وسیله نقیله برای حمل و نقل و یک سیستم تولید برق از طریق صفحات خورشیدی در داخل بیمارستان کمال عدوان را منهدم کرد.

در همین حال رسانه اعلام کردند که پیش‌بینی ها حاکی است که جلسه مذاکره درباره آتش‌بس و تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس برگزار شود.

بر اساس اعلامیه دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دیوید بارنیا رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل «موساد»، یکشنبه برای دیدار با ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر قطر، به دوحه سفر خواهد کرد.
گزارش لحظه به لحظه از 386مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری:

08:05 |

08:05 |

08:05 |

08:05 |

08:05 | شهادت دو تن از پرسنل ارتش در دفاع از حریم ایران در برابر تجاوز اسراییل

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از حریم امنیت ایران زمین و جلوگیری از آسیب به ملت و منافع ایران دو تن از رزمندگان خود را در شب گذشته حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی فدا نمود.

اطلاعات تکمیلی بزودی منتشر خواهد شد. (جزییات بیشتر)

10:04 | تصاویری از حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی در شمال اراضی اشغالی

1

08:05 | کانال 12 رژیم اسرائیل: هشدارهای لرزه‌نگاری به‌دلیل «انفجار مهمات کنترل‌شده» فعال شد.

07:51 | آژیر هشدار در مناطق گسترده‌ای در اراضی اشغالی

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند برای اولین بار، هشدار زمین‌لرزه در شمال فلسطین اشغالی صادر شده است.

کانال 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد این هشدار احتمالا به دلیل نقص فنی و یا حمله سایبری است.

06:01 | مقاومت عراق از حمله پهپادی به هدفی نظامی در عکای اشغالی خبر داد

(جزییات بیشتر)

سازمان ملل خواستار حفاظت از بیمارستان کمال عدوان در غزه شد
یک سخنگوی سازمان ملل متحد روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد که سازمان ملل خواستار حفاظت از بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه در میان حملات بی امان اسرائیل است.(جزییات بیشتر)

(خبر تکمیل می شود)

پربیننده ترین خبرها