حضور ایرانی ها در پشت بام ها برای دیدن مقابله پدافندی با حمله اسرائیل+فیلم

شنبه 5 آبان 1403 - 13:02

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: حمله رژیم صهیونیستی نتوانست ایرانی ها را بترساند و آنها را برای دیدن مقابله پدافند هوایی با موشک های این رژیم به پشت بام خانه های خود کشاند.

العالم ایران

محمدرضا میرتاج الدینی روز شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: پدافند هوایی ایران ، موشک‌های اسرائیلی را با موفقیت رهگیری کرد و حتی برخی از اهداف متخاصم قبل از رسیدن به آسمان پایتخت رهگیری شدند. زندگی در تهران به روال عادی است و هیچ اثری از وحشت در میان ایرانی ها وجود ندارد.

میرتاج الدینی افزود: شهروندان ایرانی از حمله اسراییل به ایران به گونه ای آرامش داشتند که برخی برای دیدن چگونگی مقابله با حمله موشکی اسراییل به پشت بام‌ها ‌رفتند.

رژیم صهیونیستی موجودیت خود را به خطر انداخت

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل با این حمله جنون آمیز تمامیت خود را به خطر انداخته ، زیرا جمهوری اسلامی قول داده پاسخ قاطعی به هرگونه حمله به سرزمین های خود دهد.

شایان ذکر است که بامداد امروز (شنبه /5 آبان) صداهای شدیدی شبیه انفجار در حومه تهران، پایتخت ایران شنیده شد، تلویزیون ایران نیز گزارش داد که صداها ناشی از فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی است.

روابط عمومی پدافند هوایی استان تهران در اولین بیانیه رسمی اعلام کرد: صداهای شدیدی که در اطراف تهران شنیده شد مربوط به پاسخ سامانه‌های پدافند هوایی استان به تلاش رژیم صهیونیستی برای حمله به سه پایگاه خارج از تهران بود و ابعاد موضوع همچنان در حال بررسی است.

به گزارش روابط عمومی پدافند هوایی استان تهران، پدافند هوایی ایران برای دومین بار و چند ساعت بعد، بار دیگر اهدافی را در آسمان تهران و برخی نقاط مرزی کشور رهگیری کرد.

درهمین حال روابط عمومی پدافند هوایی کشور اعلام کرد: با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش زا نقاطی از مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

پربیننده ترین خبرها