اندونزی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را نقض آشکار قوانین بین‌المللی دانست

اندونزی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را نقض آشکار قوانین بین‌المللی دانست
شنبه 5 آبان 1403 - 19:21

وزارت امور خارجه اندونزی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را به شدت محکوم کرد و آن را نقض آشکار قوانین بین‌المللی دانست.

العالم - ایران

وزارت امور خارجه اندونزی با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد تجاوز نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی به ایران و گسترده کردن دامنه تنش‌ها، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز (شنبه /5 آبان ماه) روابط عمومی پدافند هوایی کشور با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

پربیننده ترین خبرها