ادعای یک رسانه عبری:

هکر‌های ایرانی گوشی وزیر صهیونیست را هک کرده‌‌اند

چهارشنبه 26 آذر 1404
16:15
هکر‌های ایرانی گوشی وزیر صهیونیست را هک کرده‌‌اند شبکه دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک گروه ایرانی، تلفن همراه نفتالی بنت نخست وزیر سابق اسرائیل را هک کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه هکری «حنظله»، امروز (چهارشنبه)، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در چارچوب عملیاتی با عنوان «اختاپوس» به تلفن همراه شخصی نفتالی بنت نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی دسترسی یافته است.

در این بیانیه، نفوذ انجام‌شده به‌عنوان یک عملیات موفق سایبری توصیف شده و از آن به‌عنوان نشانه‌ای از آسیب‌پذیری امنیت اطلاعات مقامات ارشد اسرائیلی یاد شده است.

بر اساس اعلام این گروه، تلفن مورد نظر یک آیفون ۱۳ بوده و فایل‌های متعددی از آن استخراج شده است. در میان داده‌های منتشرشده، فهرست تماس‌هایی با نام برخی مقام‌های ارشد، مکاتبات داخلی، اسناد حساس و همچنین تصاویر شخصی دیده می‌شود. بخشی از این اسناد شامل پیش‌نویس نامه‌های رسمی است که برخی از آن‌ها تاریخ ژوئیه ۲۰۲۵ را نشان می‌دهد.

در ادامه این انتشار، پیام‌ها و یادداشت‌هایی با محتوای سیاسی نیز ارائه شده که به اختلاف‌نظرها و انتقادهای درون‌ساختاری اشاره دارد. از جمله، در این اسناد به ارزیابی‌هایی درباره وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پرداخته شده و او به‌عنوان یک «ریسک سیاسی» برای ائتلاف حاکم توصیف شده است.

همچنین نام شماری از وزیران ارشد در ارتباط با سیاست‌های مربوط به زندانیان امنیتی و ابزارهای اقتصادی علیه حماس مطرح شده؛ از جمله پیشنهادهایی درباره اقدامات مالی در مناطق تحت مدیریت تشکیلات خودگردان فلسطین.

گروه حنظله در بیانیه خود تأکید کرده است که این اقدام صرفا یک عملیات فنی نبوده و ابعاد روانی نیز داشته است. در این چارچوب، امنیت اطلاعاتی مقام‌های بلندپایه اسرائیلی «شکننده» توصیف شده و از خبرنگاران خواسته شده برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با این گروه ارتباط برقرار کنند.

در واکنش به این موضوع، دفتر نفتالی بنت اعلام کرده است که نهادهای امنیتی ذی‌ربط در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند. تاکنون جزئیات بیشتری از نتایج این بررسی‌ها یا تأیید رسمی محتوای منتشرشده اعلام نشده است.رسانه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در این حمله دست داشته‌اند.

نفتالی بنت از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود و پس از آن از قدرت کنار رفت.

0% ...

ادعای یک رسانه عبری:

هکر‌های ایرانی گوشی وزیر صهیونیست را هک کرده‌‌اند

چهارشنبه 26 آذر 1404
16:15
هکر‌های ایرانی گوشی وزیر صهیونیست را هک کرده‌‌اند شبکه دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک گروه ایرانی، تلفن همراه نفتالی بنت نخست وزیر سابق اسرائیل را هک کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه هکری «حنظله»، امروز (چهارشنبه)، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در چارچوب عملیاتی با عنوان «اختاپوس» به تلفن همراه شخصی نفتالی بنت نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی دسترسی یافته است.

در این بیانیه، نفوذ انجام‌شده به‌عنوان یک عملیات موفق سایبری توصیف شده و از آن به‌عنوان نشانه‌ای از آسیب‌پذیری امنیت اطلاعات مقامات ارشد اسرائیلی یاد شده است.

بر اساس اعلام این گروه، تلفن مورد نظر یک آیفون ۱۳ بوده و فایل‌های متعددی از آن استخراج شده است. در میان داده‌های منتشرشده، فهرست تماس‌هایی با نام برخی مقام‌های ارشد، مکاتبات داخلی، اسناد حساس و همچنین تصاویر شخصی دیده می‌شود. بخشی از این اسناد شامل پیش‌نویس نامه‌های رسمی است که برخی از آن‌ها تاریخ ژوئیه ۲۰۲۵ را نشان می‌دهد.

در ادامه این انتشار، پیام‌ها و یادداشت‌هایی با محتوای سیاسی نیز ارائه شده که به اختلاف‌نظرها و انتقادهای درون‌ساختاری اشاره دارد. از جمله، در این اسناد به ارزیابی‌هایی درباره وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پرداخته شده و او به‌عنوان یک «ریسک سیاسی» برای ائتلاف حاکم توصیف شده است.

همچنین نام شماری از وزیران ارشد در ارتباط با سیاست‌های مربوط به زندانیان امنیتی و ابزارهای اقتصادی علیه حماس مطرح شده؛ از جمله پیشنهادهایی درباره اقدامات مالی در مناطق تحت مدیریت تشکیلات خودگردان فلسطین.

گروه حنظله در بیانیه خود تأکید کرده است که این اقدام صرفا یک عملیات فنی نبوده و ابعاد روانی نیز داشته است. در این چارچوب، امنیت اطلاعاتی مقام‌های بلندپایه اسرائیلی «شکننده» توصیف شده و از خبرنگاران خواسته شده برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با این گروه ارتباط برقرار کنند.

در واکنش به این موضوع، دفتر نفتالی بنت اعلام کرده است که نهادهای امنیتی ذی‌ربط در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند. تاکنون جزئیات بیشتری از نتایج این بررسی‌ها یا تأیید رسمی محتوای منتشرشده اعلام نشده است.رسانه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در این حمله دست داشته‌اند.

نفتالی بنت از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود و پس از آن از قدرت کنار رفت.

0% ...

ادعای یک رسانه عبری:

هکر‌های ایرانی گوشی وزیر صهیونیست را هک کرده‌‌اند

چهارشنبه 26 آذر 1404
16:15
هکر‌های ایرانی گوشی وزیر صهیونیست را هک کرده‌‌اند شبکه دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک گروه ایرانی، تلفن همراه نفتالی بنت نخست وزیر سابق اسرائیل را هک کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه هکری «حنظله»، امروز (چهارشنبه)، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در چارچوب عملیاتی با عنوان «اختاپوس» به تلفن همراه شخصی نفتالی بنت نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی دسترسی یافته است.

در این بیانیه، نفوذ انجام‌شده به‌عنوان یک عملیات موفق سایبری توصیف شده و از آن به‌عنوان نشانه‌ای از آسیب‌پذیری امنیت اطلاعات مقامات ارشد اسرائیلی یاد شده است.

بر اساس اعلام این گروه، تلفن مورد نظر یک آیفون ۱۳ بوده و فایل‌های متعددی از آن استخراج شده است. در میان داده‌های منتشرشده، فهرست تماس‌هایی با نام برخی مقام‌های ارشد، مکاتبات داخلی، اسناد حساس و همچنین تصاویر شخصی دیده می‌شود. بخشی از این اسناد شامل پیش‌نویس نامه‌های رسمی است که برخی از آن‌ها تاریخ ژوئیه ۲۰۲۵ را نشان می‌دهد.

در ادامه این انتشار، پیام‌ها و یادداشت‌هایی با محتوای سیاسی نیز ارائه شده که به اختلاف‌نظرها و انتقادهای درون‌ساختاری اشاره دارد. از جمله، در این اسناد به ارزیابی‌هایی درباره وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پرداخته شده و او به‌عنوان یک «ریسک سیاسی» برای ائتلاف حاکم توصیف شده است.

همچنین نام شماری از وزیران ارشد در ارتباط با سیاست‌های مربوط به زندانیان امنیتی و ابزارهای اقتصادی علیه حماس مطرح شده؛ از جمله پیشنهادهایی درباره اقدامات مالی در مناطق تحت مدیریت تشکیلات خودگردان فلسطین.

گروه حنظله در بیانیه خود تأکید کرده است که این اقدام صرفا یک عملیات فنی نبوده و ابعاد روانی نیز داشته است. در این چارچوب، امنیت اطلاعاتی مقام‌های بلندپایه اسرائیلی «شکننده» توصیف شده و از خبرنگاران خواسته شده برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با این گروه ارتباط برقرار کنند.

در واکنش به این موضوع، دفتر نفتالی بنت اعلام کرده است که نهادهای امنیتی ذی‌ربط در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند. تاکنون جزئیات بیشتری از نتایج این بررسی‌ها یا تأیید رسمی محتوای منتشرشده اعلام نشده است.رسانه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در این حمله دست داشته‌اند.

نفتالی بنت از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود و پس از آن از قدرت کنار رفت.

0% ...

آخرین اخبار

نشست مسئولان برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی با عراقچی


وزیر خارجه فردا به عراق سفر می کند


متن کامل توافق سازشکارانه دولت لبنان با رژیم اسرائیل


زمین‌ لرزه نسبتا شدید ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند


کشته های زلزله مهیب ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت


یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان


گزارش العالم از مخالفت لبنانی ها با «توافق چارچوب» میان مقامات بیروت و تل‌آویو + فیلم


تاکید عربستان، مصر و قطر بر لزوم پایبندی به توافق تهران و واشنگتن


ابلاغ تسلیت و همدردی دولت و مردم ایران در گفت‌وگوی تلفنی عراقچی و همتای ونزوئلایی


حمله اخیر آمریکا نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ با ایران بود+ فیلم


پربیننده ترین خبرها

مذاکرات لبنان و اسرائیل یک روز دیگر تمدید شد؛ اختلافات ادامه دارد


حامیان فلسطین در ایتالیا خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شدند


رایزنی‌های عربستان، قطر و عمان درباره نتایج تفاهم آمریکا و ایران بر امنیت منطقه


یادداشت فعال رسانه‌ای عراقی:رهبر بزرگم، آیت‌الله خامنه‌ای؛ شهادت می‌دهم که تو پیروز حقیقی این نبرد هستی


تداوم نقض آتش‌بس در لبنان/ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به «نبطیه» + فیلم


آخرین آمار قربانیان زلزله ونزوئلا تا این لحظه به ۲۳۵ نفر؛ وهمزمانی وقوع زلزله در ژاپن


اذعان روزنامه آمریکایی به خسارت سنگین ایران به پایگاه آمریکا در بحرین


درگیری در جنوب لبنان شماری از نظامیان صهیونیست زخمی شدند


شیخ نعیم قاسم: پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی برای حذف مقاومت شکست خورده است


واکنش تهران به بیانیه آمریکا و شورای همکاری؛ امنیت منطقه با دخالت خارجی محقق نمی‌شود


کربلای معلا در روز عاشورا میزبان میلیون‌ها زائر امام حسین (ع) از سراسر جهان