شادی اهوازی‌ها از واکنش ایران به جنایات رژیم صهیونیستی

سه شنبه 28 فروردين 1403 - 12:38

مردم شهر اهواز تجمعات گسترده‌ای را برای تجلیل از پاسخ قاطع سپاه پاسداران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی برگزار کردند و شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین، سپاه پاسداران و محور مقاومت سر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم گزارش داد که شعارهای مردم اهواز با صدای بلند، خوشحالی آنها را از پاسخ به رژیم صهیونیستی نشان داد.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات به خبرنگار العالم گفت: «ما برای همبستگی با برادرانمان در فلسطین و نیز برادرانمان در نیروهای مسلح ایران به اینجا آمدیم. به آنها می‌گوییم که ما در کنار شما هستیم و پیروزی نزدیک است.»

یکی دیگر از مشارکت‌کنندگان در این مراسم گفت: «این یک قدرت جدید در منطقه و در کل جهان است.»

یکی از حاضران گفت که از شادگان به اینجا آمده تا خوشحالی خود را ابراز کند. وی افزود که مادرش هنگام شنیدن خبر پاسخ سپاه، از شدت شادی گریه کرده است.

یک شهروند ایرانی در مصاحبه گفت: «ما اعم از خرد و کلان آنقدر خوشحال بودیم که نتوانستیم در خانه بمانیم و برای ابراز خوشحالی و همبستگی با غزه بیرون آمدیم.»

شهرها و استان‌های ایران پس از پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی، بلافاصله به شادی پرداختند و به این خبر واکنش سریع نشان دادند.

یکی از شرکت کنندگان در این برنامه در شهر اهواز گفت: «امروز ملت ایران به نام شهدا و به نام وحدت صدا می زند و به مقاومت، غزه و فلسطین اعلام می کنیم که مردم ایران با شماست، از شما دفاع می‌کند و به شما کمک می‌نماید.

یکی از شهروندان گفت: «این روز یکی از ایام‌الله است که شاهد یاری خداوند برای پیروزی مؤمنان بر یهودیان و کفار هستیم و ان‌شاءالله این شادی‌ها برای همه جاودانه باشد.»

پربیننده ترین خبرها