افشاگری سرباز سابق ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنایات این رژیم+ویدئو

افشاگری سرباز سابق ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنایات این رژیم+ویدئو
جمعه 14 ارديبهشت 1403 - 22:07

سرباز سابق ارتش صهیونیستی تاکید کرد: سربازان عمدا زنان و کودکان را در غزه هدف قرار می‌دهند؛ زیرا قواعد جنگ در ارتش صهیونیستی اجازه می‌دهد زنان، کودکان و سالمندان را هدف قرار دهیم.

العالم - فلسطین اشغالی

«اونیر جفاریاهو» که تک تیرانداز ارتش صهیونیستی در سالهای 2005 تا 2007 در کرانه باختری بود، مدتی قبل به سازمان اسرائیلی «شکستن سکوت» پیوست که مسئولیت آن انتشار اعترافات سربازان اسرائیلی است که از خدمت ترخیص شده اند.

.

«اونیر جفاریاهو» گفت: «اسرائیلی ها از بااخلاق ترین ارتش در جهان صحبت می کنند، اما این واقعیت بدیهی را نادیده می گیرند که امکان ندارد یک اشغالگر با اخلاق باشی»

این سرباز صهیونیست با انتقاد از بی توجهی ارتش صهیونیستی به زندگی غیرنظامیان فلسطینی گفت که این ارتش حتی با آتش اشتباهی 3 سرباز اسرائیلی را به قتل رساند.

اوینیر با اشاره به اینکه ارتش صهیونیستی عامل قتل امدادگران، پزشکان و خبرنگاران در غزه است، جنگ علیه غزه را یک انتقامجویی خواند که باعث فرسایش توانمندی ارتش صهیونیستی شده است.

جفاریاهو با انتقاد از حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه گفت که اگر حمایت بایدن نبود این جنگ حتی یک ثانیه هم ادامه نمی یافت.

پربیننده ترین خبرها