جبهه مردمی برای آزادی فلسطین:

اعلام آغاز حمله به رفح ابزاری شکست‌خورده برای فشار بر مقاومت است

اعلام آغاز حمله به رفح ابزاری شکست‌خورده برای فشار بر مقاومت است
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 - 20:04

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد: اعلام ارتش اشغالگر مبنی بر آغاز عملیات تخلیه جمعیت در شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه همزمان با ادامه بمباران وحشیانه خانه های شهروندان، ابزاری شکست‌خورده برای تحت فشار قرار دادن مقاومت برای دادن امتیازات بیشتر است.

العالم - فلسطین اشغالی

در بیانیه جبهه مردمی برای آزادی فلسطین آمده است: اعلام ارتش اشغالگر مبنی بر آغاز عملیات تخلیه جمعیت در شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه همزمان با ادامه بمباران وحشیانه که تعداد زیادی از شهروندان را هدف قرار داد، در چارچوب جنگ نسل‌کشی جاری علیه مردم ما در این باریکه، و تلاشی برای انتقام گرفتن از مردم ما و شکستن اراده آنها، و ابزاری شکست‌خورده برای تحت فشار قرار دادن مقاومت برای دادن امتیازات بیشتر است.

جبهه مردمی افزود: دشمن شکست خورده از طریق فشار نظامی بر شهر رفح به هیچ دستاوردی جز کشتار بیشتر و تخریب سیستماتیک زیرساخت ها و گسترش بحران انسانی فاجعه بار نخواهد رسید، به ویژه از آنجایی که منطقه عملیات شامل گذرگاه های رفح و کرم ابوسالم خواهد بود.

جبهه مردمی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا و جامعه بین المللی را به طور کامل مسئول جنایات «اسرائیل» می دانیم که غیرنظامیان و آوارگان در معرض این جنایات قرار خواهند گرفت. به ویژه اینکه دولت آمریکا از برنامه های اشغالگران برای رفح آگاه است و هماهنگی هایی در بالاترین سطوح بین دو طرف برای مدیریت این روند وجود دارد.

در ادامه این بیانیه یادآوری شده است که شهر رفح مانند همیشه گورستان متجاوزان صهیونیست خواهد بود و عملیات قهرمانانه که در آن مقاومت روز گذشته یک پایگاه نظامی را هدف قرار داد، چیزی جز پیامی روشن از سوی مقاومت به این دشمن و سران بزدل آن نخواهدا بود؛ این پیام بدین مضمون است که شگفتی های بسیاری در انتظار شماست و از هر گونه حماقت در رفح جز ناامیدی بیشتر، شکست سخت، و فروپاشی قدرت بازدارندگی خود چیزی به دست نخواهید آورد.

پربیننده ترین خبرها