یک مقام اطلاعاتی اسرائیل: بعید است اسرائیل صدمین سال خود را ببیند

شنبه 29 ارديبهشت 1403 - 18:00

سرلشکرعاموس یادلین، رئیس سابق بخش اطلاعات اسرائیل، گفته که بعید است این رژیم بتواند به اصطلاح صدمین سالگرد تأسیس خود را ببیند چون این مساله دیگر کار آسانی نیست.

العالم فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله واقع در کرانه باختری فلسطین روز شنبه گزارش داد: سرلشکرعاموس یادلین، رئیس سابق بخش اطلاعات اسرائیل، مقاله ای به مناسبت هفتاد و ششمین سال نکبت (تاسیس رژیم صهیونیستی) منتشر و خاطرنشان کرد که سال گذشته خطرناک ترین سال برای اسرائيل بوده است.

یادلین از سران رژیم صهیونیسی خواسته با انتخاب مسئولان عاقل با خطرات بزرگ تهدید کننده مقابله کنند، زیرا این خطرات رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار العالم، وی با اشاره به لزوم بازنگری در روابط رژیم اسرائیل با آمریکا که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آن آسیب زده است، بر لزوم جستجوی راه حلی سریع و قابل قبول برای درگیری اسرائیل و فلسطین تاکید کرد.

یادلین تصریح کرده که آمریکا در آینده بیش از رژیم اشغالگر اسرائیل به پرونده روابط چین و روسیه، جنگ اوکراین و غیره توجه خواهد کرد.

او همچنین خواستار بهره برداری از شرایط موجود اعراب برای ایجاد اتحاد منطقه ای با کشورهای عربی علیه ایران شد.

یادلین با بیان اینکه رسیدن به صدمین سالگرد تاسیس اسرائیل دیگر آسان نیست، بر ضرورت ایجاد یک کابینه خردمند در رژیم صهیونیستی به دور از اقدامات احمقانه (اشاره به کابینه بنیامین نتانیاهو) تاکید کرده است.

پربیننده ترین خبرها