حماس: آینده غزه و فلسطین توسط مردم آن تعیین می‌شود

حماس: آینده غزه و فلسطین توسط مردم آن تعیین می‌شود
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 - 22:32

خلیل الحیه از رهبران بارز جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: آینده غزه توسط مردم آن و فلسطین ترسیم می شود نه هیچ طرفی دیگر، لذا آنهایی که در اندیشه اداره غزه هستند بدانند که ما هرگز نمی پذیریم که هیچ طرفی بر پشت تانکهای اسرائیلی بیاید و به ما تحمیل شود.

العالم - فلسطین اشغالی

خلیل الحیه اظهار داشت: هیچیک از اسرای دشمن بدون آزادی اسرای قهرمان ما آزاد نمی‌شود هر چند دشمن برای طولانی کردن مدت جنگ وارد جزییات بیهوده شده است.

الحیه ادامه داد: دشمن پیشنهاداتی برای مذاکره اعطا کرده که خواسته های مردم فلسطین را برآورده نمی کند البته ما در مذاکرات کاملا نرمش نشان دادیم اما دشمن وقت کشی می کند لذا بدون تحقق خواسته های مردم فلسطین نمی توان با دشمن مذاکره کرد.

این رهبر بارز حماس تاکید کرد آینده غزه توسط مردم آن و فلسطین ترسیم می شود نه هیچ طرفی دیگر، لذا آنهایی که در اندیشه اداره غزه هستند بدانند که ما هرگز نمی پذیریم که هیچ طرفی بر پشت تانکهای اسرائیلی بیاید و به ما تحمیل شود.

خلیل الحیه افزود غزه بخشی از فلسطین بزرگ است و مردم فلسطین تنها طرفی هستند که تعیین می کنند چه کسی بر آنها حکومت کند و ما هرگز نمی پذیریم هیچ طرفی حتی فلسطینی توسط دشمن بر مردم غزه تحمیل شود.

این رهبر حماس بیان کرد که غزه زخم های خود را مداوا خواهد کرد و طوفان الاقصی به یاری خداوند متعال آغاز رفتن اشغالگران خواهد بود.

در پایان خلیل الحیه گفت: مقاومت که ماشین جنگی دنیا را که برای کمک به دشمن آمده بود ، شکست داد به مبارزه تا آزادی و استقلال ادامه خواهد داد. باید صبور باشیم و به مقاومت مان پایبند باشیم و وحدتمان را حفظ نماییم و در برابر توطئه برای حذف آرمان فلسطین بایستیم.

پربیننده ترین خبرها