تظاهرات دوباره خانواده های اسرای صهیونیست

تظاهرات دوباره خانواده های اسرای صهیونیست
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 - 22:23

خانواده های اسرای صهیونیست عصر امروز (یکشنبه) با برپایی تظاهرات گسترده علیه کابینه نتانیاهو، خیابان منتهی به وزارت جنگ در تل آویو را مسدود کردند و خواستار توافق فوری کابینه با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب نیوز، تظاهرکنندگان صهیونیست با بستن خیابان «مناخیم بگین» در مرکز شهر تل آیو که به وزارت جنگ این رژیم منتهی می شود، با سردادن شعارهایی خواستار توافق فوری با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرای صهیونیست به هر قیمتی شدند.

آنها همچنین تأکید کردند که بدون آزادی اسرا، نباید هیچ گونه مراسمی برای سالگرد اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی (15 می)، برگزار شود.

خانواده‌های اسرای صهیونیست شنبه شب نیز با برگزاری تظاهراتی در تل آویو خواستار سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

این خانواده‌ها تاکید کردند: نتانیاهو کابینه را به سمت شکست کامل سوق می‌دهد و هنوز استراتژی روشنی برای جنگ وجود ندارد.

آنها افزودند: اگر بخواهیم اسرا را نجات دهیم، ابتدا باید (رژیم) اسرائیل را از دست نتانیاهو با سرنگونی کابینه او نجات دهیم.

این خانواده‌ها در ادامه با تاکید بر ادامه تظاهرات‌ها تا آزادی اسرای خود در غزه، از صهیونیست‌ها خواستند برای اعتراض به خیابان‌ها بیایند.

هزاران نفر از معترضان صهیونیست شامگاه شنبه نیز مقابل منزل نتانیاهو در شهر قیساریه واقع در حد فاصل شهرهای تل آویو و حیفا تظاهرات کردند و خواستار استعفای او شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست پیش تر اعلام کرده بودند که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب باریکه غزه به معنای اجرای حکم اعدام فرزندان اسیر آنها است.

پربیننده ترین خبرها