چرا امسال سالگرد "روز نکبت" تفاوت دارد؟

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 - 22:50

خبرنگار شبکه خبری العالم در قالب برنامه "پوشش خبرنگاران" آخرین تحولات نوار غزه و جنوب لبنان را با میهمانان کارشناس خود بررسی و به موضوع تفاوت سالگرد امسال روز نکبت با سالیان گذشته پرداخت.

العالم- فلسطین اشغالی

این کارشناسان در گفت‌وگو "اسراء البحیصی" خبرنگار شبکه خبری العالم در قالب برنامه "پوشش خبرنگاران" تصریح کردند: امسال سالگرد "روز نکبت" - در سایه تجاوزگری رژیم صهیونیستی با پشتیبانی غرب علیه ملت فلسطین در نوار غزه - متفاوت از سال‌های گذشته است.

این کارشناسان با اشاره به تفاوت امروز با سال ۱۹۴۸ میلادی و مبارزه کنونی ملت فلسطین با اشغالگران تأکید کردند: اوضاع امروز متفاوت از اوضاع سال ۱۹۴۸ میلادی است و درگیری ادامه خواهد یافت و این فلسطینی‌ها خواهند بود که درگیری را به نفع خود تمام خواهند کرد و آن‌ها همچنان می‌جنگند و چشم انداز روشنی در این زمینه دارند.

این کارشناسان تأکید کردند: عملیات طوفان الاقصی تاریخ افتخار‌آمیزی را برای ملت فلسطین رقم زد زیرا خطوط قرمز را درهم شکست و سیاست حزبی در درون رژیم صهیونیستی و حتی نگاه کلی به رژیم صهیونیستی را تغییر داد و ثابت کرد که این رژیم برای ادامه بقا به کمک دیگران نیاز دارد.

به گفته این کارشناسان، عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ای بسیار سنگین به دکترین بازدارندگی رژیم صهیونیستی وارد کرد و عملیات کشتار و نسل کشی کنونی این رژیم نیز تلاشی برای پاسخ به این عملیات است.

پربیننده ترین خبرها