ادامه اشغالگری انتفاضه سوم را به دنبال دارد

ادامه اشغالگری انتفاضه سوم را به دنبال دارد
پنج‌شنبه 7 دی 1391 - 10:15

العالم - مروان برغوثی از رهبران زندانی جنبش فتح گفت : اگر اشغالگری ادامه یابد، انتفاضه سومی در راه خواهد بود و تاکید کرد که هرگز از حق بازگشت آوارگان باز نخواهد گشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم ، برغوثی در مصاحبه ای با شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی ، گفت: اگر من جایگزین محمود عباس شوم، حماس دیگر به اسرائیل حمله نخواهد کرد.
برغوثی که بسیاری او را محبوبترین سیاستمدار فلسطینی می دانند در سال 2002 به اتهام قتل 5 اسرائیلی به 5 بار حبس ابد محکوم شد و هم اکنون درزندان به سرمی برد.
رهبر زندانی جنبش فتح، بازگشت آوارگان را حق مقدس فلسطینی ها دانست و تاکید کرد که انتفاضه سوم انتفاضه مردمی مسالمت آمیز خواهد بود.
مروان برغوثی به تلویزیون اسرائیلی، گفت: اگر به نظرسنجی ها نگاه کنید می فهمید که من جایگزین محمود عباس خواهم بود و اگر من رئیس جمهوری فلسطین شوم راه حل تشکیل "دو کشور" با قدس شرقی به عنوان پایتخت کشور فلسطین بر مبنای مرزهای 1976 را می پذیرم.
وی افزود: در این صورت دیگر حماس به اسرائیل حمله نخواهد کرد، زیرا ما در زندان با حماس به چنین توافقی رسیده ایم و دیگر انتفاضه سومی علیه اسرائیل رخ نخواهد داد.

پربیننده ترین خبرها