دستگيري چهار خلبان ترك در سوريه

دستگيري چهار خلبان ترك در سوريه
دوشنبه 11 دی 1391 - 12:18

چهار خلبان تبعه تركيه، هنگام حمله به فرودگاهی در حلب همراه گروهی از تروریست‌ها، دستگير شدند.

به گزارش پايگاه خبری شبکه العالم، نيروهاي حفاظت از فردوگاه نظامي كوبرس، چهار خلبان ترك را كه تلاش مي كردند به همراه شماري از تروريست ها وارد این فرودگاه شوند، دستگير كردند.
روزنامه "الوطن" چاپ دمشق نوشت: دستگیری این 4 افسر خلبان ترک نشان دهنده دخالت آشكار تركيه در بحران سوريه و عبور از مرحله مديريت توطئه عليه سوريه، به دخالت مستقيم است.
از سوی دیگر، ارتش سوريه ديروز به پاکسازی مناطق از عناصر مسلح و تروریست ها در همه محورها ادامه دادند؛ و ضربات سهمگيني را به آنها وارد كردند؛  در نتيجه اين عمليات، امنيت كامل در فرودگاه بين المللي دمشق برقرار گرديد.
به نوشته الوطن، يگان هاي ارتش سوريه در تعقيب گروههاي مسلح در منطقه الغوطه شرقي، بسياري از اعضاي اين گروهها را به هلاکت رسانده و شماري از آنها را نيز مجروح كردند.
اين روزنامه افزود: براساس اطلاعات به دست آمده، امنيت كامل در فرودگاه بين المللي دمشق برقرار شده است.
همچنين يگان هاي ارتش سوريه، مراكز اختفاي تروريست ها در شهرك التضامن در جنوب دمشق و شهرك هاي يلدا، ببيلا و حجر الاسود در استان ريف دمشق را به طور كامل منهدم كردند؛ كه در نتيجه آن شمار زيادي از تروريست ها كشته و تعدادي نيز زخمي شدند.
الوطن به نقل از منابعی در اردوگاه یرموک گزارش داد، درگيري ميان عناصر مسلح و كميته هاي مردمی فلسطين همچنان ادامه دارد؛ و اين امر به تشديد وخامت وضعيت انساني اين ساكنان باقي مانده در اين اردوگاه دامن زده است.
علاوه بر اين نيروي هوايي سوريه، پناهگاههاي تروريست ها در ساختمان اداره ماليات شهر السفيره را نيز بمباران كردند؛ كه در نتيجه آن 100 تروريست كه بيشتر آنها از اعضاي گروهك تروريستي النصره بودند، به هلاکت رسیدند.
در منطقه الرستن، در حومه حمص نيز يكي از يگانهاي ارتش به چندين پناهگاه تروريست ها حمله كرد كه در نتيجه دهها تن از آنها كشته و زخمي شدند.
از سوي ديگر، خبرگزاري رسمي سوريه "سانا" نيز يك يگان از نيروهاي ارتش و پليس مرزباني سوريه شماري از تروريست ها را كه تلاش مي كردند از مرز اردن وارد آن كشور شوند مورد حمله قرار دادند كه شماري از اين افراد زخمي شدند و ارتش و مرزباني چندين سلاح اسرائيلي را از تروريست ها كشف و ضبط كرد.

پربیننده ترین خبرها