کارنامه موفق جهاد اسلامی در سال 2012

کارنامه موفق جهاد اسلامی در سال 2012
چهارشنبه 13 دی 1391 - 17:35

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای سال 2012 را سال بهبود کیفی توان نظامی گردان های قدس، شاخه نظامی این جنبش در برابر صهیونیست ها توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گردان های قدس در سال 2012 برای نخستین بار سلاح های  جدیدی علیه صهیونیست ها به ویژه در جنگ هشت روزه موسوم به "ستون ابر"، به کار گرفتند که بسیاری از معادلات را تغییر داد.
بر اساس این بیانیه گردان های قدس، در سال گذشته 933 موشک و گلوله خمپاره از جمله موشک های فجر، کورنیت، گراد، به سوی شهرک ها و پایگاه های صهیونیستی شلیک کرد که در نتیجه آن 3 نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و ده ها نفر زخمی شدند.
از سوی دیگر این بیانیه، جنگ روانی گردان های قدس علیه صهیونیست ها را نیز موفقیت آمیز توصیف و خاطرنشان کرده است که در سال گذشته فلسطینی ها توانستند تل آویو، با موشک فجر 5 و شهر بام یام را با موشک های فجر 3 هدف قرار دهند.
در این بیانیه آمده است که دستگاه اطلاعات گردان های قدس نیز در سال 2012  توانست در اقدامی کم نظیر با نفوذ به سامانه ارتباطی دشمن، از طریق تلفن همراه برای پنج هزار افسر و سرباز اسراییلی به زبان عبری پیامک تهدید ارسال کند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها