ضربه سنگین ارتش به تروریستها در منطقه زینبیه

پنج‌شنبه 14 دی 1391 - 22:52

نیروهای ارتش سوریه با انجام چند عملیات در مناطق مختلف سوریه از جمله منطقه زینبیه، خسارات سنگینی به گروه های تروریستی وارد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش سوریه امروز در عملیاتی خسارتهای سنگینی به عناصر گروهک تروریستی "جبهه النصره" در منطقه زینبیه در حومه دمشق وارد کردند.
عناصر این گروهک تروریستی و وابسته به القاعده، طی روزهای اخیر بارها منطقه زینبیه را با خمپاره هدف قرار داده بودند. و چندین بار به سوی حرم حضرت زینب (س) خمپاره شلیک کردند.
نیروهای ارتش همچنین امروز عملیات موفقی را برای پاکسازی برخی مناطق "حمص" و "حلب" انجام دادند.
در شهر "دیرالزور" نیز ارتش سوریه هجوم گروهک‌های تروریستی به منطقه "الجبلیه" را ناکام گذاشت. تروریست ها قصد داشتند به فرودگاه این شهر حمله کنند.
درگیری ها در اطراف فرودگاه نظامی "تفتناز" ادامه دارد.
منابع نظامی سوری همچنین تأکید کردند، گروه های مسلح با وجود حملات مستمر به فرودگاه‌های "منغ" و "النیراب" در شهر "حلب" هیچکدام از اهداف تروریستی خود را محقق نکرده اند.
خبرنگار العالم گزارش داد، نیروهای فنی مهندسی ارتش، یک خودروی بمبگذاری شده را نزدیک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در منطقه "کفرسوسه" در پایتخت سوریه خنثی کردند.
تک تیراندازی های وابسته به گروه های تروریستی امروز در حومه دمشق یک زن و یک جوان سوری را نزدیک میدان "حجیره" در حومه دمشق به قتل رساندند.
خبرنگار شبکه العالم با همراهی گروهی از نیروهای ارتش وارد شهر داریا شد. منابع نظامی تأکید کردند این شهر به زودی کاملا پاکسازی می شود.

پربیننده ترین خبرها