سياست انتقام آل خليفه؛

رژيم بحرين ارتقاي شغلي معلمان را لغو كرد

رژيم بحرين ارتقاي شغلي معلمان را لغو كرد
جمعه 15 دی 1391 - 15:14

مقامات بحرين در پي حوادث سياسي كشور، "افزايش حقوق و ارتقاي رتبه شغلي" تعداد زيادي از معلمان را به حال تعلیق در آورد.

به گزارش روز جمعه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم به نقل از روزنامه "الوسط"، خانم "جليله سلمان" نايب رييس انجمن معلمان بحريني اعلام كرد كه وزارت آموزش و پرورش اخيرا طرح ارتقاي رتبه شغلي بسياري از معلمان را كه اواخر سال 2011 مطرح شده و قرار بود همزمان با آغاز سال جاري در دستور كار قرار گيرد، لغو كرده است.
وي افزود: علت لغو ارتقاي شغلي - چنان كه در اعلامیه هاي وزارتخانه آمده - غيبت اين افراد ازمدارس، همزمان با حوادث ماه های اخیر كشور بوده است.
خانم سلمان خاطرنشان كرد: اين اقدام وزارتخانه پس از گذشت بيش از يك سال و نيم از حوادث كشور، تاييد كننده گزارش كميته حقيقت ياب است. بر اساس این گزارش، بسياري از موارد اخراج افراد از شغل خود، در واقع با انگيزه انتقام گرفتن از كارمنداني است كه احتمال حضور آنها در تظاهرات مطرح شده بود. اين امر در موارد اخراج كاركنان وزارت آموزش و پرورش كاملا آشكار شده است.
وي از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در تصميم خود بازنگري كند و افزايش حقوق و ارتقاي شغلي افراد را در دستور كار قرار دهد .
نايب رييس جمعيت معلمان بحريني اظهار داشت: ارتقاي شغلی بسياري از كاركنان وزارتخانه، اعم از كارشناسان، معاونان و مديران لغو شده و اين در حالي است كه بسياري از اين افراد به رغم نياز شديد اداره هاي وزارتخانه به آنها، تا اين لحظه به محل كار سابق خود بازنگشته اند.
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها