اعزام افسر اطلاعاتی برای پیشبرد اهداف قطر درعراق

اعزام افسر اطلاعاتی برای پیشبرد اهداف قطر درعراق
پنج‌شنبه 28 دی 1391 - 13:05

العالم - منابع امنیتی و اطلاعاتی، اسامی تعدادی از افسران اطلاعاتی قطر را که با هدف افزایش هماهنگی بین شخصیتهای استان الانبار عراق و دولت قطر، از طریق منطقه کردستان وارد این استان شده اند فاش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم یک نماینده پارلمان به خبرگزاری النخیل گفت: اطلاعاتی مبنی بر همکاری مقام های ارشد منطقه کردستان با اطلاعات قطر دریافت کرده ام. این مقام ها به گروهی از افسران اطلاعاتی قطر مدارک شناسایی عراقی دادند که نشان می دهد آنها از استانهای الانبار و صلاح الدین هستند، سپس آنها را وارد استان الانبار کردند.
این منبع افزود: این افسران 7 نفر بودند و در تاریخ 29 دسامبر 2012 وارد استان الانبار شدند.
سرتیپ " بدر باسم بندر" با اسم جعلی " ریاض عدنان الخلیاوی" ، سرهنگ " ترکی تمیم ثنیان " با اسم " محمد خمیس الساجر " ، سرگرد " حمد حنفی خالد با اسم "زیدان ومیض العیساوی " ،  سروان " سعود سلطان سلیمان " با اسم " فهد رائد العیثاوی " ، ستوان یکم " صالح طارق طراد "  با اسم " سیفان عیدعمر الزوبعی "، ستوان یکم " طلال طراد عاصم " با اسم " ذیاب رافد جیزان الشمری " و ستوان " عبدالرحمن عماد عمر " با اسم " عمر عماد طلال الدلیمی " ، افسران قطری هستند که با هماهنگی گروههای از کردها استان الانبار شده اند.
محافل عراقی تاکید می کنند که  دوحه در کنار آنکارا با چراغ سبز آمریکا در عراق دخالت می کند و بخصوص قطری ها هزینه های چندین میلیون دلاری عملیات خرابکارانه درعراق را به عهده گرفته اند.
درچنین شرایطی انفجارهای خونین همچنان در عراق ادامه دارد و روزانه دهها تن از مردم این کشور در حملات ترویستی گروههای تکفیری به خاک و خون کشیده می شوند.
منابع امنیتی عراق کشورهای ترکیه، عربستان سعودی و قطر را مسئول ترور افسران امنیتی این کشور معرفی می کنند.
 

پربیننده ترین خبرها