الجزایر: آمار تلفات آزادی گروگان ها غیر واقعی است

الجزایر: آمار تلفات آزادی گروگان ها غیر واقعی است
جمعه 29 دی 1391 - 16:40

منبعی در ارتش الجزایر امروز (جمعه) در مصاحبه با فرانس پرس گفت : آماری که گروه های اسلامگرا درباره تلفات عملیات آزادسازی گروگان ها اعلام می کنند ، غیرواقعی است.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این منبع مطلع در ادامه گفت که گروهی از ربایندگان همچنان در یکی تأسیسات گازی منطقه پنهان شده اند .
به گفته وی تروریست ها با خبرگزاری موریتانیائی" نواکشوت " برای دریافت آمار عملیات آزادسازی گروگان ها تماس گرفتند و این خبرگزاری آماری غیرواقعی را در اختیار تروریست ها قرار داد. 
فرد یاد شده با بیان اینکه گروهی از ربایندگان با وجود اینکه ارتش الجزایر بامداد روز چهارشنبه عملیات آزادسازی گروگان ها را آغاز کرد، همچنان در یک تأسیسات گازی پناه گرفته اند گفت: یک گروه اسلامگرای مسلح گروگان ها را در منطقه ای نزدیک مرزهای الجزایر با لیبی به بند کشیده است
یک خبرنگار الجزایری نیز در همین راستا اعلام کرد ارتش الجزایر همچنان به محاصره گروهی از ربایندگان که تعدادی از گروگان ها را در دست دارند، ادامه می دهد و یک فروند بالگرد ارتش بر فراز محل نگهداری گروگان ها پرواز می کند .
این خبرنگار در مصاحبه با فرانس پرس گفت: این ربایندگان و گروگان ها در یکی تأسیسات گازی هستند و ارتش هنوز به این تأسیسات گازی حمله نکرده است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها