شاه سعودی از جراحی11 ساعته نجات یافته است؟

شاه سعودی از جراحی11 ساعته نجات یافته است؟
جمعه 29 دی 1391 - 17:42

يكي از فرزندان شاه سعودي، تایید کرد که عمل جراحي ملك عبدالله در ماه گذشته بسیار سخت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از یونایتدپرس، "تركي بن عبدالله بن عبدالعزيز" فرزند پادشاه عربستان، گفت: عمليات جراحي پدرش در ناحيه كمر آسان نبوده است و وي هم اكنون دوران نقاهت پس از عمل را می گذراند.
هر چند که وی گفته پدر کهنسالش در صحت و سلامت و رو به بهبودي است، اما اخبار منتشر شده در مورد وی حکایت از آن دارد که او در سن 91 سالگی توان چندانی برای بازسازی آسیب های جسمی ناشی از جراحی را ندارد و این خبر در حقیقت مقدمه ای برای اعلام خبرهای بعدی منتشر شده است.
شاه سعودي چهارمين عمل جراحي خود را براي ثابت كردن پلاتين در ناحيه فوقانی كمرش در 17 نوامبر گذشته انجام داد كه نزديك به 11 ساعت طول كشيد. مجتهد که عنوان مستعار یک سعودی آگاه به مسایل داخلی این کشور است، در تازه ترین مطالب خود در تویتر نوشته است که اوضاع سلامتی عبدالله چندان خوب نیست و آشفتگی بسیاری در میان هزاران شاهزاده مدعی قدرت برای کنترل آن مشاهده می شود.
دفتر پادشاهي عربستان 13 دسامبر گذشته خروج ملك عبدالله از بيمارستان را اعلام كرده بود اما تاکنون تصویری از حال عمومی وی منتشر نشده و در یک نوبت نیز که تصویری از وی توسط العربیه منتشر شد، بسیاری آن را آرشیوی خواندند.
عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه 87 ساله عربستان به دلیل بیماری و کهولت سن عملا قادر به اداره کشور نیست و گفته می شود پس از عمل اخیر حافظه خود را از دست داده و در بیشتر اوقات در حالت کما به سر می برد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها