مقتدی صدر به دولت بحرین هشدار داد

مقتدی صدر به دولت بحرین هشدار داد
يکشنبه 29 بهمن 1391 - 12:41

رهبر جریان صدر در عراق به دولت بحرین هشدار داد در صورت آزاد نکردن بازداشت شدگان سیاسی، در روزهای آینده موضع دیگری اتخاذ می کند.

به گزارش روز یکشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، "مقتدي صدر" در بیانیه ای از بحريني‌ها خواست تا دستیابی به پیروزی نهایی، به انقلاب و جهاد عليه ظلم ادامه دهند.
وي دولت بحرين را متهم كرد كه به هيچ يك از خواسته‌هاي تظاهركنندگان و انقلابيون عمل نكرده است.
مقتدی صدر از دولت بحرين خواست بازداشت شدگان را فورا و بدون تاخير آزاد كند؛ وی همچنین تهديد كرد در صورتي كه دولت بحرين اين اقدام را انجام ندهد، موضع ديگري در روزهاي آينده اتخاذ مي كند.
رهبر جریان صدر، انقلاب بحرين را مظلوم توصيف كرد و اظهار داشت: دو سال سپري شده و هنوز دخالت خارجي در بحرين ادامه دارد و نيروهاي نظامي خارجي در اين كشور مستقر هستند.
مقتدي صدر، با اشاره به اينكه انقلاب بحرين الگويي براي همه انقلابيون مجاهد و همه مومنان صبور بوده است؛ از سكوت در قبال اين انقلاب و انتساب آن به مسائل طایفه‌ای انتقاد كرد و گفت: اين توصيف بايد براي رژیم‌هاي حاكم باشد نه ملتها.
مقتدی صدر محاصره ملت بحرين را محكوم كرد و گفت، با وجود اين محاصره انقلاب بحرين ادامه دارد.
مقتدي صدر تاكيد كرد: انقلاب بحرین شتابزده نبوده بلكه به‌جا و با خواست و اراده ملت بحرين صورت گرفته است. ما در عراق از آنها حمايت و به خاطر آنها تظاهرات خواهيم كرد وظيفه ما اين است كه از اين انقلاب حمايت كنيم.
جمعه گذشته مردم عراق در چندین شهر و به ویژه نجف، کربلا و بغداد در حمایت از انقلاب ملت بحرین تظاهرات کرده و خروج نیروهای اشغالگر سعودی را خواستار شدند.

پربیننده ترین خبرها