انقلاب بحرین زنده و پویاست

انقلاب بحرین زنده و پویاست
چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 22:35

منامة( العالم )– یکی از چهره های انقلابی بحرین، تظاهرات گسترده 14 فوریه مردم این کشور به مناسبت دومین سالگرد انقلاب بحرین را دلیلی آشکار بر زنده و پویا بودن انقلاب بحرین توصیف کرد.

"سید هادی" عصر چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: تظاهرات اخیر مردم بحرین که موجب شگفتی جهانیان شد، ثابت  کرد که هیچ ترس و نگرانی درخصوص سرنوشت انقلاب بحرین وجود ندارد.
وی افزود: انقلاب بحرین با این تظاهرات وارد مرحله ای سرنوشت ساز شده و لازمه این مرحله وحدت هرچه بیشتر انقلابیون و انسجام گرایش های آنهاست.
 هادی با هشدار به سفارتخانه های کشورهایی که نظامیانشان در سرکوب ملت بحرین دست دارند، گفت: کشورهایی که نیروهایشان در کنار نظامیان و دستگاه های امنیتی رژیم آل خلیفه اقدام به کشتار مردم بحرین می کنند در صورت ادامه همراهی با رژیم آل خلیفه، اجساد نیروهایشان به کشورشان باز می گردد.
این چهره انقلابی بحرین تصریح کرد: ما با خشونت مخالفیم و در دو سال گذشته ثابت کرده ایم که ملتی صلح طلب و خواهان حقوق خود هستیم اما متاسفانه جهان در قبال رویدادهای تلخ و سرکوبگری های رژیم آل خلیفه  بحرین سکوت اختیار کرده است.
 وی در پایان به مسئله پیشنهاد گفت وگو میان رژیم بحرین و انقلابیون اشاره کرد و گفت: این مسئله برای ما اهمیت ندارد زیرا برای همه ثابت شده که آل خلیفه در این مسیر جدی نیست و فرصتی برای اصلاح خود باقی نگذاشته است و تنها راه پایان بحران این کشور و تحقق خواسته های مردم، سرنگونی رژیم حاکم است.
tt-20-13:44
 
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها