غربی ها می دانند که بهانه هاشان بی اساس است

غربی ها می دانند که بهانه هاشان بی اساس است
پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 - 22:39

العالم، تهران - عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اتهامات آمریکا علیه ایران واهی و بی اساس است و تحریم های جدید کنگره، از دشمنی آمریکا با ملت ایران حکایت دارد.

"محمد کرمی راد" در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: تحریم های جدیدی که کنگره آمریکا قصد دارد علیه ایران اعلام کند، غیرقانونی است و نقض آشکار قوانین بین المللی به شمار می آید.
عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: باج خواهی 1+5 از ایران در مذاکرات هسته ای، به مساله ای سیاسی بدل شده و این کشورها برای عقب نشینی ایران از مواضع خود، فشار زیادی وارد می کنند.
کرمی راد تصریح کرد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی بسیاری از کشورهای غربی را به وقت کشی در مذاکرات و به رسمیت نشناختن حق هسته ای ایران تحریک می کند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حرام بودن تولید تسلیحات هسته ای، اتهامات و بهانه تراشی های غرب درباره رویکرد نظامی برنامه اتمی ایران را واهی و بی اساس دانست و گفت: این موضوع برای افکار عمومی جهانیان ثابت شده است و گزارش های آژانس بر آن تاکید دارد، اما هدف غرب فریب افکار عمومی جهان است.
عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره فشارهای اقتصادی یک جانبه غرب علیه ایران گفت: متاسفانه برخی از کشورهای اروپایی به بازیچه آمریکا تبدیل شده و علیه ایران توطئه چینی می کنند.   
کرمی راد یادآور شد: آمریکا از یک سو خواستار گفت وگوهای دو جانبه با ایران است و از سوی دیگر در مسیر تشدید تحریم ها حرکت می کند؛ و با این سیاست های دوگانه مشروعیت خود را از دست داده است.
 27-10:39
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها