در رام الله برگزار می شود

تظاهرات جوانان فلسطینی در اعتراض به سفر اوباما

تظاهرات جوانان فلسطینی در اعتراض به سفر اوباما
سه شنبه 22 اسفند 1391 - 11:44

گروهی از جوانان فلسطینی به منظور اعلام مخالفت با بازگشت بر سر میز مذاکرات با رژیم صهیونیستی، خواستار برپایی تظاهراتی در اعتراض به سفر رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین‌های اشغالی شدند.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش "فلسطینیان مدافع کرامت" با صدور بیانیه‌ای خاطر نشان کرد که ما به هیچ وجه نمی‌توانیم دشمن صهیونیستی را از طریق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه سازش به تحقق خواسته‌هایمان وادار کنیم، یا اینکه به این رژیم اجازه دهیم سیاست‌های شهرک‌سازی و جداسازی مناطق فلسطینی از یکدیگر را از طریق کوچاندن فلسطینی‌ها از شهر و دیار خود به پیش ببرد.
این جنبش تمامی فلسطینی‌ها را به اظهار مخالفت با از سرگیری مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی و تغییر شرایط موجود و برپایی تظاهراتی گسترده در اعتراض به سفر باراک اوباما که این رژیم را نزدیک‌ترین هم‌پیمان و دوست خود می‌داند، فراخواند و اشاره کرد که این تظاهرات در روزی که قرار است اوباما به رام‌الله در کرانه باختری سفر کند، برگزار خواهد شد.
در ادامه این بیانیه آمده است که این کاملاً بیانگر دو رویی سازمان آزادی بخش فلسطین است که نقش دولت اوباما را در ممانعت از عضویت فلسطین در شورای امنیت در سال 2011 و رای مخالف این کشور به عضویت فلسطین در سازمان ملل به عنوان دولت غیر عضو ناظر در سال 2012 از یاد ببرد.

پربیننده ترین خبرها