آمادگی آلبانی برای میزبانی گروهک تروریستی منافقین

آمادگی آلبانی برای میزبانی گروهک تروریستی منافقین
يکشنبه 27 اسفند 1391 - 18:42

العالم - نخست وزیر آلبانی از آمادگی کشورش برای میزبانی 210 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین که در عراق به سر می برند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صالح بریشا" در بیانیه ای اعلام کرد که دولت آلبانی به دلایلی آماده میزبانی 210 نفراز اعضای گروهک تروریستی منافقین است.
حدود 3 هزار نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین که بسیاری از آنها سالخورده و بیمار هستند، هم اکنون در پایگاه "کروپر" نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد (پایتخت عراق) به سر می برند.
بریشا اذعان کرد که آلبانی به درخواست آمریکا و سازمان ملل متحد به اعضای گروهک منافقین پناه خواهد داد.
"مارتین کوبلر" فرستاده سازمان ملل به عراق و "باربارا لیف" دستیار وزیر امور خارجه آمریکا دیروز (شنبه) با مسئولان آلبانی درباره اعطای پناهندگی به اعضای گروهک منافقین مذاکره کردند.
پایگاه کروپر قبلاً محل استقرار نظامیان آمریکایی بود و از ابتدای سال میلادی کنونی 3 هزار عضو گروهک تروریستی منافقین را در خود جای داده است؛ طبق توافقنامه امضا شده میان دولت عراق و سازمان ملل ، اعضای گروهک منافقین پیش از ترک عراق باید در این پایگاه مستقر شوند.
این پایگاه روز 9 فوریه 2013 مورد اصابت چند گلوله خمپاره و موشک قرار گرفت که به کشته شدن 6 نفر و زخمی شدن حدود 100 نفر منجر شد.
اعضای گروهک تروریستی منافقین در خیانتی آشکار به ملت ایران در سال 1363 به عراق منتقل و همپیمان رژیم بعثی صدام شدند؛ و با همکاری بعثی ها هزاران نفر از جوانان کشورمان را به شهادت رساندند.

منافقین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به دستور آمریکا و کشورهای غربی، با پشتیبانی مستقیم رژیم بعث به جنگ با جمهوری اسلامی ایران پرداختند، و شمار بسیاری از مردم ایران اعم از مردو زن، پیر و جوان و کودک را به شهادت رساندند.

عناصر گروهک تروریستی منافقین از ابتدای حضور عراق تا حدود یکسال پیش در پایگاهی موسوم به اشرف – 80 کیلومتری شمال شرق بغداد – به سر می بردند که دولت عراق در نخستین گام برای اخراج نهایی این تروریستها، آنها را به پایگاه کروپر منتقل کرد.
اعضای گروهک تروریستی منافقین پس از حمله آمریکا و متحدانش به عراق در سال 2003 خلع سلاح شدند، و نظامیان آمریکایی تأمین امنیت پایگاه اشرف را به دست گرفتند. در نهایت تأمین امنیت این پایگاه در سال 2012 به ارتش عراق واگذار شد.

دستان گروهک تروریستی منافقین فقط به خون مردم ایران آغشته نیست بلکه جنایتکاران این گروهک با همراهی رژیم صدام دهها هزار نفر از شیعیان عراق را قتل عام کرده اند.  

مردم عراق بارها از مقامات این کشور درخواست کرده اند که به خاطر جنایت های صورت گرفته از سوی گروهک تروریستی منافقین در عراق، اعضای آن به دست عدالت سپرده شوند که مقامات آمریکایی اجازه چنین کاری را نداده اند. 


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها