مخالفت رژیم اسرائیل با درمان از اسیران بیمار

مخالفت رژیم اسرائیل با درمان از اسیران بیمار
جمعه 16 فروردين 1392 - 22:39

العالم - مدیرکل مرکز فلسطینی "اسیر" از تصمیم و تلاش رژیم صهیونیستی برای قتل اسرای بیمار فلسطینی خبر داد.

"عبدالعال العنانی" روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی مصمّم به قتل همه اسرای فلسطینی بیمار است، گفت: ما از سازمان های بین المللی مربوطه درخواست کرده ایم که برای آزادکردن اسرای بیمار فلسطینی که در بند صهیونیست ها هستند با هدف برخورداری از خدمات درمانی مناسب تلاش کنند، زیرا خطر مرگ همه اسرای بیمار را تهدید می کند.
العنانی افزود: تعداد زیادی از اسرای بیمار فلسطینی مبتلا به امراض خطرناکی مانند سرطان هستند و نیاز فوری به خدمات درمانی مناسب دارند ولی سران رژیم صهیونیستی همچنان این افراد را از دسترسی به چنین خدماتی محروم می کنند.
وی با تاکید بر این که مردم و مسئولان فلسطینی از بی توجهی مقامات رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی به ویژه اسرای  بیمار بسیار خشمگین هستند، اظهار داشت: کابینه نژادپرست رژیم صهیونیستی حتی به درخواست های برخی سازمان های بین المللی مبنی بر توجه به امور اسرای فلسطینی نیز اهمیت نمی دهد و قوانین بین المللی را اجرا نمی کند.
مدیرکل مرکز فلسطینی "اسیر" ادامه داد: هم اکنون چهار اسیر فلسطینی که در اعتراض به محقق نشدن مطالبات اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کرده اند، با خطر مرگ مواجه هستند و در هر لحظه احتمال شهید شدن آنها وجود دارد.

وی همچنین گفت: مسئولان فلسطینی برای دفاع از حقوق اسرای فلسطینی باید درپی عضویت فلسطین در همه سازمان های بین المللی باشند و از هیچ تلاش سیاسی و حقوقی برای احقاق حقوق آنها دریغ نکنند.

MKH-5-19:12

 

پربیننده ترین خبرها