حزب الله در فهرست تروریستی شورای همکاری!

حزب الله در فهرست تروریستی شورای همکاری!
سه شنبه 20 فروردين 1392 - 17:58

درحالیکه عناصر گروه‌های مسلح و تروریستی مانند "جبهه النصره" در سوریه با حمایت مستقیم و گسترده برخی اعضای شورای همکاری در حال جنایت ضد شهروندان سوری هستند، این شورا در اقدامی همسو با هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی در حال بررسی طرح گنجاندن مقاومت لبنان در فهرست تروریستی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "خلیفه بن احمد الظهرانی" رئیس مجلس نمایندگان بحرین امروز (سه شنبه) از تصمیم برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای گنجاندن نام حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی خبر داد .
الظهرانی مدعی شد: گنجاندن نام حزب الله در لیست گروه‌های تروریستی تأثیری در روابط با لبنان نخواهد گذاشت .
وی ادامه داد؛ کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مساله گنجاندن نام حزب الله در لیست گروه‌های تروریستی را روی میز گذاشته‌ و در حال بررسی آن هستند و این موضوع محرمانه نیست؛ ولی روابط بین ملت‌ها تغییری نخواهد کرد و ما منتظر نتایج نشست‌های این کشورها هستیم .
طرح شورای همکاری ضد مقاومت لبنان درحالی است که برخی از اعضای این شورا مانند قطر و عربستان از حامیان اصلی گروه‌های مسلح و تروریستی مانند جبهه النصره در سوریه هستند و در زمینه تسلیح، آموزش و اعزام تروریست‌ها به داخل سوریه با ترکیه و غرب همکاری می‌کنند.
به عقیده ناظران، شکست‌های رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت لبنان برای حکام عرب که همواره به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی بوده و بارها به صورت محرمانه و یا آشکار با سران یا نمایندگان این رژیم دیدار و مذاکره کرده‌اند‌، بسیار گران تمام شده است.

پربیننده ترین خبرها