موج جديد تظاهرات بحرين را فرامي گيرد

موج جديد تظاهرات بحرين را فرامي گيرد
پنج‌شنبه 22 فروردين 1392 - 13:03

العالم - گروه هاي مخالف بحريني از تظاهرات و اعتراض های جديد و مسالمت آميز مردمي از فردا (جمعه) و ادامه آن در روزهاي آينده در اين كشور خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم مخالفان اعلام كردند كه موج جديد تظاهرات و اقدامات گسترده مردمي با شعار" دموكراسي حق ماست" طي روزهاي آينده در اين كشور به راه خواهد افتاد.

"طاهر الموسوي" مسئول اطلاع رساني جمعيت اسلامي وفاق ملي بحرين در گفت و گو با شبكه العالم با تاكيد بر تشديد دامنه اعتراض های مردمي در بحرين،اظهار کرد: اين اعتراض ها شامل مجموعه اي از فعاليت هاي سياسي، مردمي، رسانه اي، حقوقي و همچنين افزايش تجمع های مسالمت آميز خواهد بود.

وي تصريح كرد: از 12تا 20 آوريل، در مناطق و استان هاي بحرين، شاهد برپايي اعتراض گسترده مردمي براي تحقق مطالبات آنها در زمينه تغيير به سوي دموكراسي ، درخواست مشاركت شهروندان در ساختار حكومت، رعايت اصل برابري و پذيرش مردم به عنوان منبع قدرت و تصميم گیري، خواهيم بود.

وي اين اقدامات را در راستاي تاكيد بر حق مسلم و مشروع مردم بحرين در دستيابي به حقوق و مطالباتشان در حركت به سوي دموكراسي دانست.

مسئول اطلاع رساني جمعيت اسلامي وفاق ملي بحرين در ادامه با اشاره به اين كه مردم بحرين همسو با بهار عربي در 14 فوريه 2011 خيزش طولاني را آغاز كردند، گفت: مردم بحرين براي تحقق اهدافشان با برپايي تظاهرات گسترده و مسالمت آميز ثابت كردند كه تا تحقق دموكراسي به اعتراض های خود ادامه مي دهند.

موسوي تصريح كرد: بيشتر فعالان سياسي و مردمي در بحرين، خواستار تغييرات دموكراتيك و حضور مسالمت آميز در همه صحنه ها هستند و هنوز هم با عزمي راسخ ، خواستار تحقق حقوق برحق و مشروعشان هستند.

پربیننده ترین خبرها