فرار تروريست ها از القصير قبل از عملیات ارتش سوريه

شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 22:57

القصير، العالم - نيروهاي ارتش سوريه پس از سيطره بر اغلب مناطق حومه القصير، براي يورش و سيطره نهايي و پاكسازي آن از عناصر مسلح آماده مي شوند و اين در حالي است كه عناصر مسلح در حال فرار از اين منطقه هستند و جمعي از آنها هنگام فرار كشته شده اند.

خانم "رؤي العلي" خبرنگار شبكه خبري العالم از منطقه القصير واقع در ريف حمص، شامگاه شنبه گفت: عمليات ارتش سوريه در ريف القصير براي تعقيب باندهاي تروريست مسلح در آنجا ادامه دارد.

وي افزود: پس از آزادسازي منطقه غرب نهر العاصي، ارتش حاضر در شرق نهر العاصي نيز آزادي چندين روستاي آن از جمله "الشجاعه" و "العباسيه" را اعلام كردند. روز گذشته براي ورود به شهر القصير فقط روستاي الدوسريه باقي مانده بود.

 

العلي خاطرنشان كرد: امروز اين روستا آزاد شد و از گروه هاي مسلح پاكسازي خواهد شد. ارتش توانست به نزديكترين نقطه به شهر القصير وارد شود كه فقط يك كيلومتر با آن فاصله دارد.

خبرنگار العالم اظهار داشت: ارتش بر اغلب مناطق غرب نهر العاصي و شرق آن مسلط شد تا ورود و يورش به شهر القصير و يكسره كردن درگيري در آن را آغاز كند.

 

وي تصريح كرد: ارتش منطقه اطراف القصير را نيز تحت كنترل درآورد و اينك عناصر مسلح مستقردر آنجا را تحت فشار قرار مي دهد، اين عناصر شايد براي فرار مي كوشند اما ارتش سوريه در كمين آنهاست.

العلي با اشاره به اين كه 20 نفر از افراد مسلح در هنگام فرار كشته شدند، گفت: منابع نظامي ساعت ورود به القصير را به دلايل امنيتي ذكر نكردند.
17:33

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها