اتحادیه عرب تجاوز صهیونیستها به سوریه را محکوم کرد

اتحادیه عرب تجاوز صهیونیستها به سوریه را محکوم کرد
يکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 18:46

دبیرکل اتحادیه عرب، در موضعی متناقض با رویکردهای اخیر این اتحادیه، تجاوز رژیم صیونیستی به حومۀ پایتخت سوریه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای، با تاکید بر خطرات ناشی از تجاوزات نظامی اسرائیل، از شورای امنیت خواست برای توقف و جلوگیری از تکرار این تجاوزات، فورا وارد عمل شود.
دبیرکل اتحادیه عرب ضمن محکوم کردن تجاوز "آشکار" اسرائیل، آن را نقض خطرناک حاکمیت یک کشور عربی دارای حاکمیت دانست که "می تواند بحران سوریه را پیچیده تر و خطرناک تر کند و امنیت و استقرار منطقه را به ناگوارترین وضع سوق دهد".


این واکنش اتحادیه عرب در حالی است که این اتحادیه چندی پیش در تجاوز سیاسی آشکار به حاکمیت دولت سوریه، کرسی این کشور را به نمایندگان شورشیان مسلح تحویل داد و اکنون به نظر می رسد گردانندگان این اتحادیه برای فرافکنی اقدام خود که به نوعی مقدمه‌چینی برای دخالت های خارجی و این قبیل تجاوزات به شمار می آید، چاره ای جز محکوم کردن تجاوز صهیونیست ها نیافته اند؛ اقدامی که روی دیگر تجاوز سیاسی اتحادیه عرب به حاکمیت یکی از مهمترین و ریشه‌دارترین اعضای این اتحادیه به شمار می آید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها