هلاکت تروریست های اردنی و سعودی در سوریه

هلاکت تروریست های اردنی و سعودی در سوریه
دوشنبه 16 ارديبهشت 1392 - 22:27

العالم - حمله ارتش سوریه به مکان اختفای گروه های مسلح در روستاهای سلمی، ترتیاح و کفر دبله، به هلاکت شمار زیادی از تروریست ها از جمله دو تروریست اردنی و چند تک تیرانداز غیر سوری از جمله اتباع عربستان سعودی منجر شد.

به گزارش شبکه خبری العالم، نیروهای ارتش سوریه در این عملیات مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی و پزشکی مسروقه و نیز دستگاه های تماس افراد مسلح با شبکه هایی که دستشان به خون مردم بی گناه سوریه آلوده است، منهدم کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین توانستند شماری از تروریست های حاضر در روستاهای الدره و برج الاحراش، از جمله مشعل الصالح تروریست عربستانی را نیز به هلاکت برسانند.

 

نظامیان سوری در منطقه الدرخیبه در استان ریف دمشق نیز با حمله به تروریست ها یک انبار مهمات و موشک و همچنین یک مرکز اطلاع رسانی و درمانگاه میدانی تروریست ها را منهدم و چهار تروریست را به هلاکت رساندند.

در منطقه مزارع عبدالوهاب و عدرا در ریف دمشق نیز یک گروه تروریستی وابسته به جبهه النصره (شاخه القاعده) هدف حمله نیروهای ارتش سوریه قرار گرفت و تمام اعضای این گروه به هلاکت رسیدند.

 

نیروهای امنیتی و ارتش سوریه همچنین درعملیات دیگری، چند تروریست از جمله یک تروریست ملقب به ابوصافی فرمانده گروه موسوم به گردان "رایات الحق" (پرچم های حق) و دو تروریست به نام های عیسی مازن زطیمه و علاء حسام الدین البارودی را به هلاکت رساندند.
نظامیان سوریه درعملیاتی دیگر، مکان اختفای افراد مسلح در منطقه الصناعه و الحویقه در استان دیرالزور را هدف قرار دادند که در نتیجه آن چند تن از افراد مسلح به هلاکت رسیدند.

 

پیروزی های ارتش سوریه در حمص به منطقه جنوب شهر القصیر رسیده و در نتیجه آن شماری از افراد مسلح در باغ های القرابیص کشته و زخمی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها