ارتش سوریه درآستانه ورود به حلب

ارتش سوریه درآستانه ورود به حلب
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 - 11:05

حلب، العالم – به گزارش خبرنگار شبكه العالم از حلب، عمليات ارتش سوريه و دفاع ملي براي پاكسازي روستاهاي حومه جنوبي حلب و به ويژه مناطق استراتژيك و تپه هاي مشرف بر شهرك ها همچنان ادامه دارد و درگيري‌هاي پراکنده در باغها و دره هاي اين منطقه به چشم مي خورد.

بنا بر این گزارش، نيروهاي ارتش سوريه با بمباران مواضع و هدف قرار دادن گروه هاي مسلح ماموريت خود را در منطقه حربيل تكميل كردند.
نيروهاي ارتش از چندين محور به اين منطقه حمله ورشدند و تيم خبري شبكه العالم نيز به همراه آنان به دره هايي كه درگيري ها در آن ادامه داشت، وارد شد.

 

حسين مرتضي خبرنگار شبكه العالم گفت: نيروهاي ارتش با سركوب گروه هاي مسلح، به منطقه المعامل كه به محل تجمع اين گروه ها مشهور است، وارد شدند.
وي افزود: هدف از عمليات نظامي، پاكسازي اين منطقه از گروههاي مسلح است به گونه اي كه گروههاي تهاجمي ارتش از چندين جهت وارد آن شدند و چند منطقه از جمله صقلايه و الدهبيه را پاكسازي كردند.

 

خبرنگار العالم در منطقه حربيل نيز گزارش داد: پس از ورود ارتش سوريه به اين منطقه؛ منطقه تحت تسلط ارتش سوريه در آمد و از وجود افراد مسلح پاكسازي شد.
خبرنگار العالم از همراهي تيم اين شبكه با ارتش سوريه در پيشروي به منطقه محل استقرار كارخانه آسفالت و همچنين تكميل عمليات پاكسازي آن و ورود ارتش از سمت ريف جنوبي به حلب خبر داد.

پربیننده ترین خبرها