تجاوزات صیونیست ها به سوریه و خرسندی تروریستها

تجاوزات صیونیست ها به سوریه و خرسندی تروریستها
چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 - 16:54

همزمان با دستاوردهای ارتش سوریه در پاکسازی مناطق مختلف این کشور از گروههای مسلح تروریستی، رژیم صهیونیستی با دست آویز شدن به ادعای پوشالی و ساختگی خود مبنی بر هدف قرار دادن کاروانهای اسلحه حزب الله در سوریه که بصورت حملات هوایی علیه سایتهای نظامی و غیر نظامی سوریه نمایان شد، در صدد تقویت روحیه گروهها مسلح این کشور و حمایت آشکارا از آنان برآمد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کانال ده تلویزیون رژیم اشغالگر تصاویر مربوط به حملات هوایی اسرائیل به فرودگاه بین المللی دمشق را به نقل از شبکه ماهواره ای وابسته به تروریستها سوریه پخش کرد.
گزارشگر این شبکه همزمان با تصاویری که از انفجار حاصل از حملات هوایی اسرائیل به فرودگاه دمشق پخش می شد، از عظمت و شکوه انفجار در فرودگاه بین المللی دمشق سخن گفت.
گزارشگر تلویزیون اسرائیل گفت: اسرائیل این بار موشکهای زمین به زمین ایرانی متعلق به حزب الله را در اطراف دمشق هدف حمله قرار داد.
در همین حال تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات "یوفال شطاینیتس" وزیر امور راهبردی اسرائیل را در این خصوص پخش کرد.
شطاینیتس گفت: رئیس کابینه تاکید کرد اسرائیل از هیچ اقدامی علیه دمشق دریغ نمی کند.
گزارشگر اسرائیلی مدعی شد: برخی کشورها این روزها از سلاحهای شیمیایی موجود در حوزه بشار اسد ابراز نگرانی می کنند این در حالی است که اسرائیل از سلاحهای ایرانی که در شرف انتقال از سوریه به جنوب لبنان است، نگران است.
در این راستا "عاموس یادلین" رئیس مرکز پژوهشهای امنیت ملی رژیم اسرائیل به تلویزوین اسرائیل گفت: بخشی از سامانه های تسلیحاتی ایران از طریق سوریه به حزب الله انتقال یافته است و بخش دیگر از آن همچنان در اراضی سوریه است.
گزارشگر اسرائیلی گفت: سامانه های موشکی  "اس ای هفده" ایران که برای هدف قرار دادن هواپیماهای جنگنده طراحی شده است، اسرائیل را بدشت نگران کرده است.
"عاموس گلعاد" رئیس شعبه امنیتی سیاسی در وزارت جنگ اسرائیل در این باره گفت: سلاحهای شیمیایی سوریه برای حزب الله حائز اهمیت نیستند بلکه حزب الله به دنبال سامانه های موشکی .
 

پربیننده ترین خبرها