دبیرکل حزب الله : اسرائیل به توان مقاومت اذعان کرد

دبیرکل حزب الله : اسرائیل به توان مقاومت اذعان کرد
پنج‌شنبه 19 ارديبهشت 1392 - 20:24

العالم - دبيركل حزب الله لبنان تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي به قدرت و توان مقاومت در به راه انداختن جنگ رواني اذعان كرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان پنجشنبه شب در سخنراني خود در مراسم بيست و پنجمين سالگرد آغاز فعاليت راديو النوردر شهر بيروت كه هم اكنون به طور مستقيم از شبكه خبري العالم درحال پخش است، اظهارکرد : دشمن اسرائيلي به قدرت و توانمندي مقاومت در به راه انداختن جنگ رواني اذعان كرده است.

وي با اشاره به خطرات پيش روي رسانه هاي گروهي اظهار داشت: خطرناكترين معضلي كه رسانه هاي گروهي با آن روبرو هستند، عدم صداقت و تقلب و گمراه سازي در همه سطوح است.

دبيركل حزب الله لبنان افزود : هراندازه هم كه حمله شديد باشد جايز نيست كه در رسانه هاي گروهي خود دروغ بگوييم.

سيد حسن نصرالله با اشاره به اينكه  دستگاه رسانه اي مقاومت توانست در دفاع از وجهه مقاومت سهيم باشد و بخش موثر و تاثير گذاري در جنبش مقاومت بوده است ، افزود :  رسانه مقاومت بخش سست و لرزان از به اصطلاح ارتشي شكست ناپذير را شناخت و افشا كرد و این دستگاه به خاطر صداقت خود همراه و همگام با دستاوردها بوده است.

دبيركل حزب الله گفت: آنچه در منطقه مي گذرد به دشمن براي استفاده از فرصت مهيا شده كمك مي كند.

وي تصريح كرد: دشمن دريافته كه نظام رسمي عربي امروز بيشترين آمادگي را براي چشم پوشي از حقوق بعد از بهار عربي دارد.

سيد حسن نصرالله با اشاره به تحولات منطقه در سالهاي اخير خاطرنشان كرد : انتظار داشتيم كه بهار عربي مقدمه اي براي تشكيل دولتهايي باشد كه كمترين آمادگي را براي چشم پوشي از حقوق داشته باشند.

وي تصريح كرد: اين نظام رسمي عربي با فلسطين و مقدسات امت به عنوان يك بار سنگين تاريخي برخورد مي كند.

دبيركل حزب الله لبنان گفت: اندوهبار است كه وزيران خارجه كشورهاي بهار عربي در عدول و چشم پوشي از مسئله فلسطين سهيم شدند

وي افزود: اعراب درمقابل پيشنهاد امتياز دهي با درخواست بزرگتر نتانياهو مواجه شد و آن هم به رسميت شناختن يهودي بودن دولت او است.

دبيركل حزب الله با بيان اينكه  مسجد الاقصي در نزد نظام رسمي عربي اولويت به شمار نمي رود بلكه مسئله اي ثانوي شده است ، تصريح كرد : نظام رسمي عربي آماده كمك به اهالي فلسطيني شهر قدس براي باقي ماندن در شهر خودشان نيست.

سيد حسن نصرالله گفت: ملت فلسطين با جان خود از سرزمين  و مسجد الاقصي دفاع مي كند.

دبيركل حزب الله لبنان  درادامه سخنان خود با تقدير از تصميم مجلس نمايندگان  اردن براي اخراج سفير رژيم صهيونيستي افزود : يكي از هدف هاي رژيم اشغالگر خارج كردن سوريه از معادله درگيري با دشمن صهيونيستي است.

وي با اشاره به كمك ها و مساعدت هاي بشار اسد رئيس جمهوري سوريه به گروههاي مقاومت و ملت فلسطين خاطرنشان كرد: رهبران مقاومت فلسطين تاكيد مي كنند كه نظام هاي عرب آنچه را كه به آنها بشار اسد رئيس جمهوري سوريه اعطا كرده است، نداده اند.

سيد حسن نصرالله هدف ديگر حملات اخير اسرائيل را تسليم كردن سوريه و خدشه وارد كردن به اراده ارتش و ملت آن دانست و گفت :  پاسخ سوريه اين است كه به رژيم اسرائيل تاكيد كرده است دمشق سلاح هاي پيشرفته به مقاومت خواهد داد.

گزارش تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

 

پربیننده ترین خبرها