پیروزی ارتش سوریه بر تروریست ها در منطقه خربه غزاله

پیروزی ارتش سوریه بر تروریست ها در منطقه خربه غزاله
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 13:08

دمشق، العام - ارتش سوریه با حمله به مواضع تروریست ها توانست منطقه استراتژیک "خربه غزاله" در استان درعا (جنوب سوریه- هم مرز با اردن) را به تصرف خود درآورد.

یکی از افسران ارتش سوریه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم درخصوص پیروزی ارتش این کشور در نبرد با تروریست ها در منطقه خربه غزاله گفت: نظامیان ارتش سوریه توانستند با حمله به مواضع تروریست ها در منطقه خربه غزاله، شمار زیادی از تروریست ها را کشته و تعداد زیادی را نیز زخمی کنند و این روستا را از اشغال تروریست ها آزاد نمایند.

وی افزود: این عملیات موجب برقراری امنیت در جاده  بین المللی دمشق - درعا شده و ارتش سوریه با محاصره تروریست ها در دیگر نقاط این منطقه مانع ارسال  کمک ها به تروریست ها از اردن شده است.


 منابع نظامی و رسانه ای همچنین در دو روز گذشته از درگیری های نظامی میان نیروهای سوری و تروریست ها در مناطق داریا، جوبر در استان ریف دمشق خبر دادند که موجب زخمی شدن "ابومحمد الجولانی" فرمانده کل گروهک تروریستی جبهه النصره (وابسته به القاعده) و کشته شدن دهها نفر از افراد مسلح وابسته به این گروهک شد.

"فهد جاسم الفریج" وزیر دفاع سوریه نیز در بازدید از یکی از پایگاه های ارتش سوریه، بر ادامه درگیری با گروه های مسلح و تروریستی تاکید کرد و از آمادگی کامل نیروهای سوری برای دفاع از این کشور خبر داد.

 

تحلیلگران سیاسی - نظامی منطقه معتقدند که وضعیت میدانی سوریه قبل از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خاک آن کشور به نفع ارتش سوریه و شکست تروریست های مورد حمایت کشورهای غربی - عربی بوده و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور نیز تاثیری بر پیروزی های ارتش سوریه و ادامه شکست های ترورریست ها در مناطق مختلف سوریه نداشته است.
فرماندهان نظامی سوریه نیز با اشاره به استراتژی های جدید ارتش این کشور بر ادامه پیروزی های ارتش سوریه بر تروریست ها در دیگر نقاط این کشور طی روزهای آینده تاکید دارند.
MKH-9-21:36

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها