کسری بودجه ؛ کابوس دائمی رژیم صهیونیستی

کسری بودجه ؛ کابوس دائمی رژیم صهیونیستی
يکشنبه 22 ارديبهشت 1392 - 16:45

العالم - با وجود وعده های کابینه نتانیاهو برای حل مشکلات اقتصادی اسرائیل، این رژیم همچنان با معظل کسری بودجه روبرو است.

 به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی العالم، گزارشگر کانال2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: برنامه وزارت دارایی اسرائیل تفاوتهایی میان وعده های نامزدها در زمان انتخابات و واقعیت کنونی را نشان می دهد.
تلویزیون اسرائیل در همین حال اظهارات "یائیر لپید" وزیر دارایی فعلی این رژیم در چهارچوب مبارزات انتخاباتی دسامبر 2012 را پخش کرد که در آن لپید از عملکرد اقتصادی دولت پیشین در خصوص سطح مالیات که قشرهای های متوسط جامعه را تحت فشار قرار می دهد، انتقاد کرد.
گزارشگر گفت: تبعات عملکرد وزارت دارایی اسرائیل در کابینه جدید،همچنان گریبانگیر قشرهای متوسط جامعه است.
این شبکه همچنین اظهارات "بنیامین نتانیاهو" رئیس کابینه اسرائیل را سه روز پیش از انتخابات دسامبر 2012 اسرائیل را پخش کرد  که نخست وزیر صهیونیست درآن گفت : من به دنبال افزایش مالیات نیستم.
گزارشگر اسرائیلی گفت که این رژیم با بحران کسری بودجه مواجه است و وزارات دارایی بناچار حق مربوط به کودکان را از بودجه حذف کرد.
براساس این گزارش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش که بخش مهمی از طبقه متوسط جامعه را تشکیل می دهند همچنان تحت تاثیر تبعات کسری بودجه هستند، سهمیه مربوط به لوازم التحریر رایگان برای فرزندان آنها در پی بحران بودجه، بحالت تعلیق درآمده  و وزارت آموزش و پرورش اسرائیل نیز در این راستا، در صدد کاهش ساعتهای تدریس در مدارس برآمده است.
گزارشگر تلویزیون رژیم اشغالگر قدس با تاکید براین نکته که سطح زندگی در اسرائیل با ضربه ویرانگری روبرو شده است، گفت: اسرائیلیها در صورتی که برای خرید آپارتمان مسکونی اقدام کنند، باید ملبغی معادل 40 هزار (واحد پول اسرائیل) بعنوان مالیات به پرداخت کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها